Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrossiivous N-clean

Vierailija
05.09.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se dokumentti näytettiin joitain vuosia sitten heidän hotellisiivouksesta. Kun totuus tuli julki useat ihmiset peruuttivat varauksensa kyseisessä hotellissa ja boikotti lista kiersi netissä. Siitä kai voi päätellä mitä se työ on.

Minä järkytyin vain siitä että eikö ihmiset todella olleet tietoisia missä työoloissa noissa siivousfirmoissa töitä tehdään.

Vierailija
2/52 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muistan myös kyseisen dokumentin. Ihan hillitöntä rääkkiä, onkohan olot yhtään parantuneet työntekijän kannalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokkarin nimi oli Siivouspäivä.

Vierailija
4/52 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
5/52 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö tekemään kerroshoitoa ainakaan minkään siivousfirman alaisena. Teetättävät aivan naurettavan pitkiä päiviä, ilman taukoja, sairaslomia saat pitää hampaita kiristellen ja palkka on aivan sysipaska.

Kerroshoitoa jaksavan pitää olla fyysisesti todella hyvässä kunnossa, koska työ on todella raskasta ja nämä firmat ovat polkeneet työehdot ihan minimiin. Aivan naurettavaa että työaikaa annetaan 15min per huone, ja mihinkään muuhun ET saa aikaa käyttää. Jos työpäivän aikana tulee viivästyksiä, saat siitä aivan varmasti kuulla olevasi huono työntekijä, koska nämä eivät inhimmillisyyttä tunne.  :(

Pam ei tee myöskään yhtään mitään kerroshoitajien tai siivoojien tilanteen parantamiseksi. Kunhan tekopyhänä jauhavat vaan paskaa, mutta eivät saa konkreettisesti mitään aikaan.

Terveisin: 10 vuotta alalla työskennellyt kunnes kroppa petti.

Vierailija
6/52 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/radiotelevisio/art-2000002597012.html Boikotoikaa kaikkia hotelleja jotka käyttävät näitä laillistettuja orjatyöfirmoja!

Vierailija
7/52 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/52 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, pahemmaksi vaan mennyt

Vierailija
9/52 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen kanssa siivoojana eräässä yrityksessä. Työ on aivan Järkyttävää. Täydellistä jälkeä on saatava ihan minimiin lasketussa ajassa. Jos pidät taukoja niin sitten jää kyllä työt tekemättä. 

Vierailija
10/52 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö näiden siivousfirmojen kautta ollenkaan perussiivousta ja jos tehdään, onko firmoilla työvälineet ko. työtä varten olemassa?

Vierailija
11/52 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään reilua ja työntekijöitään inhimillisesti kohtelevaa siivousfirmaa olemassa?

Vierailija
12/52 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään reilua ja työntekijöitään inhimillisesti kohtelevaa siivousfirmaa olemassa?

Uskonpa ettei, koska siivoojan työn hinta/arvo on laskenut alan kuin alan 'tehostamisten' ansiosta - mitoitukset ovat jotain älytöntä ts. ne ymmärretään enemmänkin joinakin aivan ehdottomina asioina kuin suuntaa-antavina. Kyse onkin siitä, miten mitoitukset tehdään ja jos siinä ylipäätään on inhimillistä elementtiä olemassa (=työntekijä), niin onko tämä inhimillinen elementti ns. alan keskiarvoa vaiko joku t. jonkin kunnan yms. instanssin "paras työntekijä", jolloin kaikkien muiden pitää sitten pyrkiä siihen samaan tasoon. Kuinkas tämä nyt sitten menee?

Vierailija
13/52 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse työskentelen pienehkössä siivousfirmassa.

Meillä on työt mitoitettu niin että aika todellakin riittää, minulla jää päivässä yleensä 30-60min "luppoaikaa", tuon ajan käytän sitten ns. ylimääräisiin siivouksiin.

Palkka on jonkin verran suurempi kuin mitä tessin mukaan tarvisi maksaa. Myös kaikki lisät maksetaan mukisematta.

Kokemusta löytyy myös näistä isoista firmoista kuten iss ja sol, ei kiitos ikinä enää!

Vierailija
14/52 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
15/52 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailutus asiasta tekee paskaa. Maksaja vastaa itse laadusta. Sitä saa mitä tilaa.

Hyvät joulut päättäjile, kinkkua napaan ja röyhtäilemään.

Vierailija
16/52 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10euroaTunti kirjoitti:

Itse työskentelen kanssa siivoojana eräässä yrityksessä. Työ on aivan Järkyttävää. Täydellistä jälkeä on saatava ihan minimiin lasketussa ajassa. Jos pidät taukoja niin sitten jää kyllä työt tekemättä. 

Lopeta opiskele vaikka hoitoalalle siellä on töitä

Vierailija
17/52 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaa annetaan vähän, niin sitten työn laatu kärsii. Kyllä pystyy hyvinkin siivoamaan niin, että näyttää siisitiltä, mutta ei ole "oikeasti " ole ns. siistiä. 

Minulla oli yksi työkaveri, joka Yhdellä ja samalla rätillä huitoi äkkiä kaikki pinnat ja kuivalla liinalla  vetää samantien perässä, niin siistin näköistä tulee. Nopeaa, mutta ei kovin hygieenistä. 

Miksi pitäisi tarjota laatua ja täydellista jälkeä, jos ei siitä makseta ja anneta aikaa tehdä? Rahalla saa laatua.  Esim. Jos maksaa hotelliyöstä 20 euroa, on turha odottaa huoneelta porealtaita ja luksussisustusta. Yksinkertaista.

Vierailija
18/52 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden olen nyt ollut N-cleanilla töissä kerroshoitajana. Katselin tuon siivouspäivä dokumentin juuri ja samanlaista on meininki vuonna 2019. Palkka aluksi 9,60e/h ja yksi palkaton 30min tauko.

Paska palkka ja rankka työ.

Vierailija
19/52 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sollilla kerrossiivoojana. Ihan kauhee sielläkin, porukka vaihtui tiheään tahtiin. Ilmastoimattomassa hotellissa työskentely helteellä rankassa fyysisessä työssä vei mehut täysin ja masennus iski myös. Vapaa-aika meni palautuessa. eli eimuuta elämää.

Vierailija
20/52 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahti on kova ja työssä ei saa käyttää "liikaa aikaa", tää voi olla syynä irtisanomiseen. Palka nyt on kaikessa siivoustyössä melko samaa. Kyllä tuota voi väliaikaisesti tehdä, mutta oma firma pystyyn, jos alasta uraa aikoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän