Rippijuhlien tarjoilut
Konfirmaatio lauantaina klo 10. Sen jälkeen juhla kotona. Tarjoilun teemana kakkubuffet.
Kinkkuvoileipäkakku
Lihavoileipäkakku
Hyydytetty katkarapukakku (gluteeniton)
Tomaatticharlotta fetajuustotäytteellä (gluteeniton)
Porkkanakakkupohjainen naked cake (kevyt mangorahkatäyte, päällä kinuskia ja marenkia) gluteeniton
Mariannerahkakakku gluteeniton
Valkosuklaamustikkakakku gluteeniton
Britakakku gluteeniton
Macarons (kummitäti tekee)
Vesimeloni-minttu makuvesi, kuplavesi, kahvi, tee, mehua.
Kommentit (25)
Minulle nuo maistuisivat oikein hyvin, mutta onko vieraiden joukossa pieniä lapsia? Jos on, niin varaa heillekin jotain syötävää. Aika monelta pikkulapselta nuo jäisivät kaikki syömättä. Siinä ei ole sitten enää aikuisillakaan mukavaa, kun nälkäiset lapset kiukuttelevat.
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuo maistuisivat oikein hyvin, mutta onko vieraiden joukossa pieniä lapsia? Jos on, niin varaa heillekin jotain syötävää. Aika monelta pikkulapselta nuo jäisivät kaikki syömättä. Siinä ei ole sitten enää aikuisillakaan mukavaa, kun nälkäiset lapset kiukuttelevat.
Ei ole kovin pieniä lapsia tulossa. Nuorimmat rakastavat noita voileipäkakkuja :D Toki varaan myös karkkeja ja poppareita napostelua varten. /ap
Vierailija kirjoitti:
Tarjottavana on lihavaihtoehto, kalavaihtoehto sekä kasvisvaihtoehto (toki ei vegaani, mut yhtään vegaania ei ole juhliin tulossa). Makeita vaihtoehtoja on useita. Jos näistä ei halua maistaa, en tietenkään pakota. Onneksi juhliin on tulossa ihmisiä, jotka ovat ennenkin luonamme juhlineet ja tiedän, että ainakin uskaltavat maistaa.
Hiilarimössöltä vaikuttivat kaikki minun näkökulmastani. Mutta kuten sanoin, tämä ei ole niinkään minulle ongelma, mutta emännät tuppaavat voivottelemaan jos vieras ei syö. Itse pyrin tarjoilemaan aina myös jotain neutraalia, joka käy kaikille (joku salaatti tms.).
meillä on kanssa aina voileipäkakut menny kuin kuumille kiville, yleensä sitä tietää mitä oma suku syö. tosin mä teen aina myös rinnalle piirakoita
Meillä taas ehtoollisviini ja kuoharit kotona ovat teinin ensikosketus alkoholiin ja perusta sen vastuulliselle nauttimiselle tulevaisuudessakin.