Näin viime yönä unta, että olen Jennin ja Saulin taaperon lastenhoitaja.
Ihailin lasta ja ajettelin, että onpa älykäs. Jenni ja Sauli oli rakastuneita, mutta kyllä Saulilta mullekin riitti huomiota. Tänäänkin kun näin uutisen Saulista, sisälläni läikähti, että onpa mukava mies.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ihailin lasta ja ajettelin, että onpa älykäs. Jenni ja Sauli oli rakastuneita, mutta kyllä Saulilta mullekin riitti huomiota. Tänäänkin kun näin uutisen Saulista, sisälläni läikähti, että onpa mukava mies.
Elämäsi hankkeet ovat sinun omissa hyppysissäsi ja oman minuutesi jing ja jang vai mitä ne on maskuliininen ja feminiinen puoli ovat oikein kunnioitettavasti ja ihanasti balanssissa.
Tai sitten sinulla on vaan jotain ihan kohtuuttomia unelmia jotka täysin epärealistisia ja naiiveja emmää tiedä.
Mitä?!
Eiks Jenni ookkaan Saulin taapero?
Ai kamala. Mä näin kerran unta, että olin Saulin salarakas. Me oltiin leirintäalueella ja eikös Jenni tullut sinne, jouduin sitten nukkuun yksin teltassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?!
Eiks Jenni ookkaan Saulin taapero?
Ei, se on Lennu.
Minä näin taas sellaista unta että pesin pyykkiä..sitten huomasinkin että ei se ole pyykkikone johon vaaleanpunaiset biksuni laitoin, vaan wc-pytty.
Eikä se iso vaaleanruskea könttänä kädessäni ollutkaan marseillesaippua vaan...ööö..sitä itseänsä.
Osaako joku kertoa minulle mitä tämä meinaa?
Toissa yönä näin taas sellaista unta, että oli mieslääkärin vastaanotolla. Hän oli ällöttävä, alasti ja näytti minulle vaan paperilla olevaansa diagnoosia: skitso afjglekfmj..