Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin yksin

Vierailija
05.09.2017 |

Mies aina töissä. Lapsi koulussa, kavereilla ja harrastuksissaan. Ei ystäviä tai sukulaisia. Tällaistako on perhe-elämä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
2/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen niiiiiin yksin vaikka on mies ja lapsia yhyyyy."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TAAS tämmöinen "yhyy olen yksin" ja heti seuraavana mainitaan että on mies ja lapsia... T: oikeasti yksinäinen ILMAN miestä ja ILMAN lapsia ja ILMAN kavereita

Vierailija
4/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja TAAS tämmöinen "yhyy olen yksin" ja heti seuraavana mainitaan että on mies ja lapsia... T: oikeasti yksinäinen ILMAN miestä ja ILMAN lapsia ja ILMAN kavereita

Mutta kun mies ja lapsi käyvät kotona vain nukkumassa.

Vierailija
5/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on niin vaikeaa ymmärtää, että voi olla  yksinäinen vaikka olisikin perhe? Jos mies on aina töissä ja yhteys häneen katkennut, ja lapset siinä iässä että heillä on jo omat menonsa, niin kyllä siinä voi olla aika yksin.

Itse muistan olleeni yksinäinen parisuhteessa ollessanikin. Se yksinäisyyden tunne on jossain niin syvällä, että se ei välttämättä katoa, vaikka periaatteessa olisikin ihmisiä elämässä.

Vierailija
6/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on niin vaikeaa ymmärtää, että voi olla  yksinäinen vaikka olisikin perhe? Jos mies on aina töissä ja yhteys häneen katkennut, ja lapset siinä iässä että heillä on jo omat menonsa, niin kyllä siinä voi olla aika yksin.

Itse muistan olleeni yksinäinen parisuhteessa ollessanikin. Se yksinäisyyden tunne on jossain niin syvällä, että se ei välttämättä katoa, vaikka periaatteessa olisikin ihmisiä elämässä.

Olet aivan oikeassa. Pahempaa tämä yksinäisyys on kuin sinkkuna.

Vierailija
7/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on myös se vanhempi poika, joka niin kovasti haluaisi pitää sinuun yhteyttä. Jos vain sallisit sen.

Lisäksi unohdit mainita isäsi ja kaksi sisartasi perheineen sekä miehensi koko suvun, joka vieläpä asuu siinä teidän lähettyvillä.

Käyt ahkerasti pojan kanssa kahdessa urheiluharrastuksessa, jossa käy kokonainen lauma muitakin vanhempia. Jos haluat tutustua heihin, sinulta ei vaadita muuta kuin yhtä pientä aloitetta.

Ja onhan sinulla nykyisin myös oma työsi hoidettavana. Eiköhän noista jo kerry ihmissuhteita ja tekemistä ihan yllin kyllin, kun vain hetkeksi suostuisit luopumaan negatiivisesta asenteestasi. Ihan itsestäsi riippuu, onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä.

Vierailija
8/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on myös se vanhempi poika, joka niin kovasti haluaisi pitää sinuun yhteyttä. Jos vain sallisit sen.

Lisäksi unohdit mainita isäsi ja kaksi sisartasi perheineen sekä miehensi koko suvun, joka vieläpä asuu siinä teidän lähettyvillä.

Käyt ahkerasti pojan kanssa kahdessa urheiluharrastuksessa, jossa käy kokonainen lauma muitakin vanhempia. Jos haluat tutustua heihin, sinulta ei vaadita muuta kuin yhtä pientä aloitetta.

Ja onhan sinulla nykyisin myös oma työsi hoidettavana. Eiköhän noista jo kerry ihmissuhteita ja tekemistä ihan yllin kyllin, kun vain hetkeksi suostuisit luopumaan negatiivisesta asenteestasi. Ihan itsestäsi riippuu, onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä.

Kun kerran luulet tietäväsi minusta kaiken niin tiedät varmasti myös mikä on työni? Tiedät varmasti paljonko tapaan siis ihmisiä? Tiedät varmasti myös millainen suhteeni on isääni on sisariini? Tiedät varmasti myös että juttelen aina harrastuskavereiden vanhempien kanssa.

Vierailija
9/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänhän minä, ja niin tietävät palstan muutkin vähänkään säännöllisemmät lukijat. Niin paljon ja niin yksityiskohtaisesti olet elämästäsi täällä kertonut.

Vierailija
10/10 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedänhän minä, ja niin tietävät palstan muutkin vähänkään säännöllisemmät lukijat. Niin paljon ja niin yksityiskohtaisesti olet elämästäsi täällä kertonut.

Olisi sitten luullut että kun tiedät niin et tuollaisia ehdottelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän