Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksynnän hakeminen miehiltä

Vierailija
04.04.2006 |

Olen vasta hiljattain tajunnut, että suhteeni miehiin on olleet aina sitä että kaipaan kauheasti miesten huomiota, eli haen hyväksyntää heiltä. Lähes hinnalla millä hyvänsä. KUn aloin suhteeseen nykyiseni kanssa, tein vaikka minkälaisia uhrauksia mutta toisaalta kasvettu on tässä suhteessa, molemmat.

Eli, olen huomannut vaikeuksia olla enää läheinen mieheni kanssa, koska oikeastaan epäilen onko läheisyys kovin aitoa koskaan ollutkaan! Koska olen sitä hyväksyntää juuri tietynlaisen " Läheisyyden" kautta hakenut.

Todella epämukava olo... Miten tästä eteenpäin. Miehen kanssa kyllä juttelen asiasta, mutta... töitä töitä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi minulle tuli mieleen, että minkälainen isäsuhde sinulla on? Jouduitko lapsena hakemaan aina hänen hyväksyntää?

Vierailija
2/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että tarvitset jutteluapua. Käy ennenkuin teet mitään isompia päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsuhde... njaa. Isä oli usein poissa. Muistan kyllä kaivanneeni häntä usein. Sitä asiaa ei paljoakaan puitu psykologilla. Mistäs me puhuttiin? En saanut siitä hyötyä silloin.

Vierailija
4/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että sinun pitäisi löytää apua ihan terapiasta. Olet jo pitkällä, että tajuat tuon hyväksynnän hakemisen. Mutta tarvitset keskusteluapua, mistä se johtuu. Terapeutin suurin apuhan on se, että hän osaa esittää olennaisia kysymyksiä. Itsehän se työ on sitten tehtävä. Ja kun tunnistat perimmäiset syyt, niin pääset asiassa eteenpäin.

Vierailija
5/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tällainen 28-vuotias enää noita palveluita ilmaiseksi? Mistähän sitä apua pitäisi lähteä hakemaan. Entäs lapset, minne ne työnnän siksi aikaa? Yleensä noi terapia-ajat on juuri siihen aikaan kun mies vielä töissä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan