Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut lähtee illanistujaista kesken pois ja mitään sanomatta?

Vierailija
04.09.2017 |

Mun kaveri teki niin viikonloppuna. Lähti vaan eikä sanonut edes heippa. Muut oltiin tupakalla niin sillä välin kaveri oli lähtenyt pois, mun mielstä todella törkeää käytöstä en kyllä kutsu häntä enää ikinä mihinkään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte niin humalassa että ette huomanneet hänen lähtemistään tai moikkailuja.

Vierailija
2/7 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sittenkään halunnut tiskata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden vähin äänin ettei tarvitse kaikkia puolituttuja alkaa halailemaan ja hyvästelemään.

Vierailija
4/7 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein pari kertaa noin nuorempana, siinä vähän alle/päälle parikymppisenä. Syynä se, että suurin osa muusta porukasta heittäytyi inhottaviksi syyllistäjiksi ja valittajiksi, kun heille ilmoitti, että hei hei, kiitos bileistä, lähden nyt kotiin. Jotkut haukkuivat ihan suoraan päin naamaa "v***n tylsimykseksi", "nunnaksi" ja ties miksi. Lopulta en enää jaksanut ilmoitella lähdöstäni kellekään, kun en jaksanut sitä huutoa ja nälvimistä.

Vierailija
5/7 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan niin tylsää että katsoi parhaaksi liueta takavasemmalle kaikessa rauhassa...

Vierailija
6/7 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein pari kertaa noin nuorempana, siinä vähän alle/päälle parikymppisenä. Syynä se, että suurin osa muusta porukasta heittäytyi inhottaviksi syyllistäjiksi ja valittajiksi, kun heille ilmoitti, että hei hei, kiitos bileistä, lähden nyt kotiin. Jotkut haukkuivat ihan suoraan päin naamaa "v***n tylsimykseksi", "nunnaksi" ja ties miksi. Lopulta en enää jaksanut ilmoitella lähdöstäni kellekään, kun en jaksanut sitä huutoa ja nälvimistä.

Minä tein kerran luokkakokouksessa saman tempun. Sain siitä asianomaiset kuittaukset, minkä jälkeen en ole enää osallistunut mainittuihin pippaloihin. Tähän ehkä vaikuttaa sekin, että olin koulukiusattu ja osa noista luokkakavereista oli kiusaajia. Miksi siis olisin lähtenyt enää mukaan? Ei kiinnostanut.

Vierailija
7/7 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden vähin äänin ettei tarvitse kaikkia puolituttuja alkaa halailemaan ja hyvästelemään.

Toi on kyllä totta. Samoin ei jaksa sitä ruikutusta, että "älä mee", "jää vielä vähäksi aikaa", vaikka olen päättänyt lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä