Mitä luulette, mitä naapurini touhuaa öisin mökillään?
Aika jännä. Naapurissa mökki, joka ei siis ole sen ihmeemmin käytössä. Joskus joku käy kääntymässä. Kukaan ei ole siellä yötä ollut kymmeniin vuosiin.
Nyt mökillä alkanut tapahtua. Valot palaa öisin ja autot pörryyttää neljältä yöllä.
Saavat rauhassa touhuta, tiellä ei muita asujia kuin me ja heidän mökkinsä.
Mitä ihminen tekee mökillään neljältä yöllä?
Kommentit (33)
B-luokan kauhu- ja rikosleffoissa mökeillä tapahtuu vaikka mitä yöllä.
Onko siellä outoa hajua?
Meidän mökkikylällä joku alkoi kasvattamaan jotakin huumetta ja oli samanlaista yörallia, kunnes naapurit kyllästyivät ja pyysivät poliisit paikalle ja veivät miehet mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä outoa hajua?
Meidän mökkikylällä joku alkoi kasvattamaan jotakin huumetta ja oli samanlaista yörallia, kunnes naapurit kyllästyivät ja pyysivät poliisit paikalle ja veivät miehet mennessään.
Nii joo... Mut eiks siihen tarvita jotain lamppuja? Ja kyllä se äiti siihen jotain sanoisi. Äts, ei se voi olla sitäkään. Mä mietin et onks siä joku kauppapaikka tai tavaran kätkemispaikka..
En ymmärrä miksi haukutte ap:ta kyyläksi? Itse olisin vain tyytyväinen kun joku ilmoittaisi jos epäilee että mökillämme on vaikka varkaita.
Joo, 1/5. Huono, mutta ei malta olla varmistamatta. Mökki siis on suomalaisten omistuksessa ja käytössä, ei venäläisiä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, 1/5. Huono, mutta ei malta olla varmistamatta. Mökki siis on suomalaisten omistuksessa ja käytössä, ei venäläisiä?
On suomalaisia.
No ei, kun sille äidille soitin et onko kaikki okei kun mökillä alkanut yöravit.
Mut miksi pyöriä mökillään neljältä yöllä..
Mä epäilen kyllä jotain hämäräbisneksiä.