Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka latistavat hyvän mielen

Vierailija
04.09.2017 |

Huumorintajuttomat, jotka eivät ymmärrä vitsejä, vaan alkavat luetella faktoja typeryytesi todistamiseksi.

Mitä muita tulee mieleen? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä oli just sellainen hyvänmielen pilaaja. Esimerkki: olin jäänyt kesälomalle ja illalla oli työpaikan kesäjuhlat. Olin siinä erittäin juhlatunnelmissa ja laittautumisen yhteydessä nautiskelin vähän kuoharia samalla. Mitä tekee tämä töistä kotiin tullessaan?! "Ai sä aloit jo ryyppäilemään!!" Erittäin paheksuvaan sävyyn. Joo Anteeks kun join kaksi lasillista tässä tunnin aikana, varsinaista ryyppäämistä! No niistä tuli sitten niin kivat juhlat että sinne pyöräillessä tappelimme ja sovimme ettemme ole tekemissä keskenämme juhlissa. Parin viikon päästä tajusimme vihdoin erota!

Hän myös tapasi nolata mua kavereiden edessä, tyyliin kerron jonkun mielestäni hauskan jutun niin hän vesittää sen tavalla tai toisella.

Sellainen hymyjen hyydyttäjä joka paljasti todellisen luonteensa vasta kun oli vähän liian myöhäistä.

Töissä on esimiehenä sellainen joka tuijottaa sillä kummelin "se oli tonnin seteli" -ilmeellä jos yrittää yhtään mitään kevyempää puheenaihetta kuin pelkkä työasia.

Onhan näitä 😂

Vierailija
2/4 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomat, jotka eivät ymmärrä vitsejä, vaan alkavat luetella faktoja typeryytesi todistamiseksi.

Mitä muita tulee mieleen? :)

No sellaiset "ystävät" jotka kahden kesken tajuavat huumoria oikein hyvin ja kippurassa nauravat, mutta jos jossain missä on muitakin ihmisiä, ja heität jonkun läpän, niin tämä ihana ihminen teeskentelee ettei nyt tajuakaan sitä läppää, ihan vaan että saisi sut noloksi kaikkien edessä.

No eihän hänellä ole mikään velvollisuus lähteä läppiini mukaan jos on joku kenen edessä haluaa nolata toisen, eikä minulla ole mitään velvollisuutta enää olla hänen pellenään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lisäksi on tullut inhottavia tilanteita toisen ihan silkan ymmärtämättömyyden tähden. Sarkasmi ja ironia kuin taivu kaikkien aivoihin, niin oikeasti lohdutukseksi tarkoitettu asia saa marttyyrimaisen syljen sun naamalla rääkyhuuto, eksä tajuu uhriutumis huudon aikaan.

90 prossaa jengistä kyllä tajuaa sen tason ironiat ja sarkasmit, mutta sitten on muutamia näitä "erityisiä" mimosankukkia.

Vierailija
4/4 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiömaailmaparantaja "empaattiset" en nyt tarkemmin sano mitkä, mutta sellaiset ihmeellisen hullut kukkahattutädit, joiden mielestä kaikki huumori tai yleiset kielikuvat/sanonnat on loukkaavaa ja todella järkyttävää ja raakaa.

Sitten syyllistetään koko maailman ongelmista ja miten hirveä ihminen olet, kun sitä tätä nälänhätäistä olet loukannut, kun sanoit vaan että vitsi kun kohta kuolen nälkään jos en saa ruokaa.

Tai apua mä saan sydärin..uli uli uli, joku oikeasti on kuollut sydärin. wää wää wää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi