Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ottaa aina huomaamattani vaivihkaa parkkirahastostani kolikoita

Vierailija
04.09.2017 |

Miehellä ei ole autoa vaan lainaa aina minulta jos tarvitsee. Käytän melkein pelkästään pankkikorttia kaupassa. Nytkin huomasin parkkipaikalla että varaamistani 15 eurosta oli kadonnut 11€. Mies väittää ettei muista käyttäneensä rahaa tai että "on saattanut ostaa kahvin, ei ole varma" Eivät ne rahat sielä itsekseenkään katoa?? Voisin tietysti säilyttää kolikoita sisällä kukkarossa, mutta sitten käy niin että joka toinen kerta ei ole parkkirahaa kun kukkaro jää sisälle. Keksikää minulle jokin luova ratkaisu, joka ei ole liian hankala?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
2/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavampi mies kannattaa hankkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä parkkirahasto peneen rahapussiin ja omaan taskuun, siellä ne aarteet pysyvät turvassa. Läpsäät miestä joka kerta näpeille, jos se hamuaa sun pussukkaa.

Vierailija
4/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin kolikoita pussissa, jota säilytin istuimen selkänojan taskussa. Nykyisi kun maksan ParkManilla, ongelmaa ei ole. Miehellä ja ajokortti-ikäisillä lapsilla taipumus noukkia kolikot omaan käyttöön. 

Vierailija
5/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkman, easypark, jne...

Vierailija
6/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne parkkirahat erilliseen kukkaroon, jota säilytät jossain ei-näkyvässä paikassa autossasi, vaikka istuimen alla, ja pidät huolen ettei mies tiedä kätköäsi. Tai sitten hankit sellaisen parisuhteen, jossa tuollaista rahan häviämistä ja sen tarkkailua ei harrasteta kummankaan osapuolen taholta.

Vierailija
7/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laittaisin ne kolikot kukkarossa vaikka kuskin penkin alle.

Mä muuten otan herkästi lasten tarpeisiin kolikoita miehen kolikkokukkarosta, se kun jemmaa niitä sinne kun ei tykkää kolikoilla ostella.

On miehen mielestä ihan ok, meillä on yhteistalous. 

Oletko ap selvästi sanonut, että et halua miehen ottavan kolikoitasi? Ehkä hän kokee sen niin vähäpätöiseksi jutuksi (varsinkin jos maksaa muutoin menojanne), ettei tajua sinun suhtautuvan asiaan kielteisesti.

Vierailija
8/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole trolli niin vaihda sellaiseen mieheen, jolla on varaa omaan autoon ja omiin parkkirahoihin. Mikään ei ole niin säälittävä kuin naisen kolikoita pihistelevä hyypiö.

Meillä emännällä on paljon pienempi palkka, mutta pidän huolen siitä, että hänellä ei puutu rahaa eikä mitään muutakaan. Näinhän sen pitäisi mennä.

Vierailija
9/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan jo se tuli, siirry nykyaikaisiin maksutapoihin.

Vierailija
10/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti. Suuttuisin todella, jos minun rahoja luvatta otettaisiin eli kyseessä vain kolikkokin. Mikä vätykkä, varas mies!

Vierailija
11/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Numero)lukollinen rasia hanskalokeroon. Minulla oli sama ongelma kämppäkaverin kanssa, koska pyykkikone toimi kolikoilla. Onneksi pääsin hänestä eroon (näpisti muutakin, jos vaikka wc-paperi tai jotain hyvää ruokatavaraa jäi saataville).

Tiesitkö muuten, että myös jääkaappiin saa lukollisia rasioita? Näpisteleekö miehesi helposti syötävää ruokaa, joka pitäisi säästää aterian aineksiksi?

Vierailija
12/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen mies kirjoitti:

Jos tämä ei ole trolli niin vaihda sellaiseen mieheen, jolla on varaa omaan autoon ja omiin parkkirahoihin. Mikään ei ole niin säälittävä kuin naisen kolikoita pihistelevä hyypiö.

Meillä emännällä on paljon pienempi palkka, mutta pidän huolen siitä, että hänellä ei puutu rahaa eikä mitään muutakaan. Näinhän sen pitäisi mennä.

Ei tässä nyt kaiketi ole niinkään rahasta kuin saatavilla olevasta maksuvälineestä kyse. Minä en liene ainoa, jolla on aina käteinen lopussa, mutta maksan vähintäänkin osani perheen menoista eli ei, en VARASTA, vaan hyödynnän sopivaa maksuvälinettä...

7

Vierailija
13/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus ja haukotus.

Vierailija
14/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä on teidän rahat kiinni, juokaa vähemmän.

Vierailija
15/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ParkkiRahasto. Kai se pitää virkailijan asentaa siihen iiristunnistin. niin pysyy finanssiasiat balanssissa.

Vierailija
16/16 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen. Aina hävis kaikki mikä irti lähtee. Ihan oli töissä käyvä ja omaakin rahaa ja kaikkea oli mutta pölli silti aina mun kahvikolikot ym jos jostain löysi. Todella rasittavaa. Vihaan sitä loista edelleen. Onneks pääsin eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän