Ostin kai sitten kaksi vasemman jalan saapasta! Apua, voinko mennä takaisin kauppaan?!?
Ne on sellaiset aika suoramalliset, siinä sovittelin kokoja eikä myyjä tarkastanut kassalla. Tekeekö haittaa jalalle, jos käyttää molemmissa jaloissa vasemman jalan saapasta?? En kehtaa mennä kauppaan, apua? Nyt en tiedä, voinko mennä vaihtamaan.
Kommentit (13)
Ilman muuta menet, koska muuten sun rahat on menneet hukkaan. Kassan olisi kuulunut tuo tarkistaa.
Kyllä mua nolottaisi vaihtaa väärää tavaraa oikeaksi. Pää pensaaseen nyt vaan.
Kyllä voit mennä. Ota bussi, sillä käveleminen voi olla vähän hankalaa.
Toinen kumppari päähän ja toinen OIKEAAN jalkaan ja sitten vaan könkkäät haukkumaan myyjän.
Totta kai menet vaihtamaan! Kaupassahan on nyt jäljellä kaksi oikean jalan saapasta. Mikä ihme teillä on, kun kaikki on niiiiiin noloa? Ette väliin kehtaa ostaa paskapaperia tai kortsuja kaupasta? Erehtyväisihän me kaikki ollaan, paitsi sitten ehkä sä ap, jos kerran et kehtaa mennä takaisin kauppaan.. Kinkuta menemään kahdella vasemman jalan saappaalla, voi toinen jalkasi olla ihmeissään.
Kauppaan jäi kaksi oikean jalan saapasta, joten ovat siellä tyytyväisiä, kun käyt vaihtamassa.
Minulle on sattunut joskus, että sovitin vain yhtä kenkää kenkää, ja nappasin sitten sille kiireessäni vahingossa siitä vierestä kokoa isomman parin. Kassa ei tarkistanut asiaa ja huomasin itse vasta kotona. Palauttaessa/vaihtaessa asiaa pahoiteltiin kovasti ja sain hyvitykseksi ko. tavaratalon kahvilalipukkeen. Eli vaikka asiakas on itsekin ehkä vähän tunaroinut, niin palvelu on palvelua.
Myyjän virhe. Pitäisi antaa jotain hyvitystä, kun joudut palaamaan kauppaan.
Ei kannata, olis liian noloa!