Toimiiko Netpostin ilmoitukset jollakin?
Itsellä sähköisetkirjeet makaavat laatikossa lukematta kun ilmoitusta ei tule. Tiedot pitäisi olla oikein.
Kommentit (3)
Minulla tulee netpostin ilmoitukset gmail s-postiin ja toiminut moitteetta.
Ei. Ensimmäinen ilmoitus saapuneesta laskusta on toisinaan maksuhuomautustekstiviesti laskuttajalta. Ja netpostin kirjautuminen ei toimi. Kun itse muistaa mennä sinne lukemaan posteja, salasana ei koskaan kelpaa. Sitten menen pankkitunnuksilla sisään ja järjestelmä pyytää joka kerta vaihtamaan salasanan. Mikään niistä vanhoista salasanoista ei tietenkään kelpaa, eli taas pitää keksiä uusi (joka ei tosiaan sitten seuraavalla kirjautuessa kuitenkaan toimi).
Joskus aika tolkuttomat asiat tulevat netpostiin (mm. jonkun tutkimuksen kysymyslomake ja vastauspostikuori oli kokonaan skannattu, vaikka siinä käskettiin lähettämään ympyröidyt vastaukset kuoressa...) mutta sitten jotkut asiat tulevat silti välillä paperikirjeenä (vaikka olin ulkomailla ja luotin siihen, että saan laskut sähköisenä).
Aika monet myöhästymiskorot olen netpostin ansiosta maksanut.
Muutenkin tuntuu järjettömältä tämä digivallankumous laskujen kanssa. Tulos on se että yksi lasku tulee tekstiviestillä, toinen sähköpostilla, kolmas netissä olevaan myyjän omaan palveluun, neljäs netpostiin. Näistä kaikista ei saa ilmoitusta tai jos saa, viestistä ei näy mm. summaa eikä eräpäivää. Sitten kun vaivalla kirjautuu palveluun, siellä onkin odottamassa tuiki tärkeä lasku summalla 0,00 euroa. Paperilaskujen aikaa en ikinä maksanut laskuja myöhässä, nykyään valitettavasti vähän väliä enkä ole siitä ylpeä. Nykyään kaikki menee suoraan verkkopankista automaattisesti, odotan sitä päivää kun yhtään kätevää digilaskua ei enää puske mitään kanavaa pitkin.
Netposti on toteutettu normaalin postin luotettavuudella.. tietenkin!