Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä "ei antaisi" mun lenkkeillä hämärällä/illalla.. Mitä ajatella?

Vierailija
03.09.2017 |

Sanoo ettei halua että mulle sattuu mitään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, kun välittää sinusta!

Vierailija
2/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka välittää vauuuuuu. Ole iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies mukaan lenkille !

Vierailija
4/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se parempi jos kotia tultuasi huutaisit "Kulta, olen turvallisesti kotona! " Johon mies vastaa "No voi helv.."

Vierailija
5/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä välittämistä vai jotain muuta. Jos vaikka olen lenkillä normaalia kauemmin (valoisan aikaan) niin laittaa viestiä, että onhan kaikki ok. Ap

6/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tule mukaan jos et luota että osaa huolehtia itse itsestäni

Vierailija
7/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mies joskus taivastelee, kun myöhään illalla/ yöllä käytän pikkukoiraa lenkillä, mutta ei ole yrittänytkään kieltää. Oon sanonu, että osaan kyllä pitää huolen itsestäni ja siihen tuntuu luottavan. Jos kieltämään alkaisi, niin en kyllä katselis.

Vierailija
8/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persu?

Vierailija
9/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole naamioitunut mustasukkaisuushullu niin voipi olla ihan sitä, että on nähnyt liikaa pahaa maailmaa.

Minä itse kauhistun kun näen miten pelotta ihmiset antavat pienten tyttöjensä ja poikiensa liikkua ihan missä vain.

Ihmiset joille koskaan ei ole käynyt mitään ovat välillä naiivin hyväuskoisia.

Samoinhan voi tuo mies olla vain tietoinen asioista. Toivottavast ei mikään mustasukkaisuus kuitenkaan taustalla.

Vierailija
10/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6805 kirjoitti:

Sanoisin että tule mukaan jos et luota että osaa huolehtia itse itsestäni

Paitsi että kaikki ei aina ole vain itsestä kiinni.

Vierailija
11/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että haluaa vain kontrolloida sinua. Onko muitakin merkkejä ilmassa?

Vierailija
12/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persu?

Ei ainakaan vihreä tai vasuri, kun ei ymmärrä rikkauden päälle.

Vierailija
13/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloi sinua esittämällä huolestunutta. Yrittää mahdollisesti myös iskostaa sinuun pelkoa, ettet uskaltaisi lähteä ulos yksin pimeään aikaan. Kenelläkään ei ole oikeutta yrittää estellä aikuisen ihmisen liikkumista.

Vierailija
14/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinäkään anna hänelle.

Vierailija
15/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin onnellinen jos minulla olisi mies jolla on suojeluvaistoa.

Sitä kykenee puolustautumaan tiettyyn pisteeseen asti.

Vierailija
16/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa joko mies mukaan lenkille tai sitten joku kaveri/ystävä (nainen) lenkille mukaan. Nainen siksi, että silloin ei ala mitään "turhia epäilyksiä" heräämään. Toki miespuolinenkin kaveri/ystävä saattaa käydä, mutta hätäisimmät alkavat tuollaisesta jo kaikenlaisia omia skenaarioita kehittelemään. Joskus tosin ovat ihan aiheellisiakin ne skenaariot, mutta eivät tietenkään aina.

Vierailija
17/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuo on kontrollia. Sano  hänelle että arvostat mielipidettä mutta aiot silti lenkkeillä just siihen aikaan kun sulle sopii. Tule sitten tänne kertomaan miten tilanne eteni. Ennustan että eskaloituu.

Vierailija
18/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on potentiaalisesti sekä hyvää että huonoa. Riippuu kokonaisuudesta, miten tuo olisi tulkittava: huolenpidoksi vai rajoittamiseksi. Riippuu toki asuinpaikastakin. Suomessa on pääosin kaikkialla turvallista lenkkeillä iltahämärissäkin tai pilkkopimeässä. Herää kysymys, millainen maailmankuva miehellä on ja miten itse miehenä ajattelee lenkkipolulla. Fantasioiko itse naisten kimppuun käymisestä, vai mistä huoli kumpuaa.

Itse lenkkeilen iltaysin jälkeen, joskus lähden lenkille vasta jopa iltakymmenen jälkeen. Ei ole tullut mieleen, että jotain voisi sattua. Ja vaikka tulisikin mieleen, huonoin tapa käsitellä asiaa olisi alkaa rajoittaa tekemisiään epämääräisten uhkakuvien vuoksi.

Vierailija
19/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin kerran miehen kanssa, joka kutsui aina käymään sellaiseen aikaan, että kun oltiin vähän juteltu ja sitten sekstattu, niin sitten olikin kiire että ehtisin turvallisesti valoisan aikaan kotiin.

Mies ei siis halunnut viettää kanssani muuten aikaa, vaan pyrki rajoittamaan yhteisen ajan seksiin ja silti esittämään huolehtivaista, jotta tulisin vielä uudelleenkin. Siis sitä tyyppiä, jota seksikumppani alkaa ällöttää heti seksin jälkeen. Vaiva tuokin.