Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hajusteuta päiväkotiin

Vierailija
03.09.2017 |

Pk.sta tuli viestiä ettei saisi käyttää mitään Hajusteita, esim pyykkiä pestessä, hiuslakjaa tms. Kun tuo lasta..
Mikä päiväkoti on määräämään mitä pesuainetta meillä käytetään? Ja jos minä haluan laittaa hajuvettä töihin, mun on pakko laittäaäaä myös lakkaa, niin minä saan sitä laittaa. Menköön allergiset jhonkin eri ryhmiin missä asiasta sovittu. Miten suhtautuisitte itse?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk.sta tuli viestiä ettei saisi käyttää mitään Hajusteita, esim pyykkiä pestessä, hiuslakjaa tms. Kun tuo lasta..

Mikä päiväkoti on määräämään mitä pesuainetta meillä käytetään? Ja jos minä haluan laittaa hajuvettä töihin, mun on pakko laittäaäaä myös lakkaa, niin minä saan sitä laittaa. Menköön allergiset jhonkin eri ryhmiin missä asiasta sovittu. Miten suhtautuisitte itse?

Anteeksi kirjoitusvirheet

AP

Vierailija
2/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin päiväkodin kanssa asiasta. Itse otan tuollaiset huomioon ihan automaattisesti. Eli käytän paljon hajusteettomia tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakkaa saa hajustamattomana ja parfyymit voit suihkutella sen jälkeen, kun olet vienyt lapsesi hoitoon. Hajustamattomia pesuaineitakin on vaikka kuinka paljon. Ettet vaan itse ole hakenut lapselle paikkaa allergiapäiväkotiin?

Vierailija
4/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin ymmärryksellä, katsos sullakin voi kohta olla allergia, jos jatkat niitten voimakkaasti hajustettujen pesuaineiden käyttöä. Mieti itse, millainen hajustemassa vyöryy ovesta heillä joka aamu, kun sinne paukkaa 30 vanhempaa juuri ruikittuine vahvoine tuoksuineen ja yhtä vahvalta haisevine penskoineen. En minäkään uskonut, että mulle nyt ikinä voisi mikään allergia tulla.

Vierailija
5/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako päästää puupan, jos on ruusuisen kevyt tuoksu?

Vierailija
6/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se.. paikkaa hakiessa ei ole missään vaiheessa puhuttu että.olisi joju allergia päiväkoti. Nyt tulee Vaatimuksia.

Haluan laittaa itseni valmiiksi kotona. En halua kantaa hiustenlaittoon tarvittavia välineitä ja hajuvesiä mukanani töihin.

Hajusteettomat pesuaineet on kalliimpiakin.

Miten voivat käydä vaatimaan kun näistä asioista ei oke mitään ennakkotietoa ollut?

AP

Vierailija
7/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vähän vaikea ymmärtää hajusteyliherkkyydelle annettua erityisasemaa. Jos päiväkodissa olisi kissa-allerginen, niin voitasiinko kissanomistajaperheitä pyytää luopumaan kissasta?

Vierailija
8/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se.. paikkaa hakiessa ei ole missään vaiheessa puhuttu että.olisi joju allergia päiväkoti. Nyt tulee Vaatimuksia.

Haluan laittaa itseni valmiiksi kotona. En halua kantaa hiustenlaittoon tarvittavia välineitä ja hajuvesiä mukanani töihin.

Miten voivat käydä vaatimaan kun näistä asioista ei oke mitään ennakkotietoa ollut?

AP

Teillä on varmaan töissäkin tosi mukavaa.

Vierailija
9/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun perheen teini käyttää hajuvesiä? Tarttuu..

Vierailija
10/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhaju kunniaan 😬 loppuu valitus tuoksuista.

Vierailija
11/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tottelisi. En varmasti.

Vierailija
12/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuo "vaatimukset" ovat aina olleet päiväkodeissa. Eli normaalia niiden kurahousuvaatimusten kanssa.

Vierailija
13/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos sinulla on töissä oma työpiste tai vaatekaappi, niin osta sinne tarvitsemasi tuotteet, ei niitä tarvitse raahata päivittäin mukana. Hajustamattomat pesuaineet maksavat saman verran mitä hajustetut. Soita vaikka päivähoidosta vastaavalle päällikölle tai päiväkodin johtjalle, he kyllä selittävät sinulle, mistä nyt on kyse.

Vierailija
14/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti vain työläisten lapsille. Ei ole pelkoa tyylikkäistä ja tuoksuvista vanhemmista.

Vierailija
15/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Hajusteettomat pesuaineet on kalliimpiakin? Mitä ihmettä juttelet?

Fiksut ihmiset käyttävät joka tapauksessa hajusteettomia tuotteita.

Vierailija
16/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienhaju kunniaan 😬 loppuu valitus tuoksuista.

Tuoksuillako sitä hienhajua peitelläänkin? Miten olisi ihan normaali suihkussa käynti? Deodoranttejakin saa hajustamattomina.

Vierailija
17/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä paras, kun väitettiin, että hajusteettomat ovat kalliimpia!

Vierailija
18/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proletaarien lapsille omat hoitomestat!

Vierailija
19/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan töissäkin tosi mukavaa.[/quote]

On. Miten se tähän liittyy?

AP

Vierailija
20/71 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan yksikin hajustamaton pyykinpesuaine, joka on edullisempi kuin hajustettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi