Ei hajusteuta päiväkotiin
Pk.sta tuli viestiä ettei saisi käyttää mitään Hajusteita, esim pyykkiä pestessä, hiuslakjaa tms. Kun tuo lasta..
Mikä päiväkoti on määräämään mitä pesuainetta meillä käytetään? Ja jos minä haluan laittaa hajuvettä töihin, mun on pakko laittäaäaä myös lakkaa, niin minä saan sitä laittaa. Menköön allergiset jhonkin eri ryhmiin missä asiasta sovittu. Miten suhtautuisitte itse?
Kommentit (71)
Keskustelisin päiväkodin kanssa asiasta. Itse otan tuollaiset huomioon ihan automaattisesti. Eli käytän paljon hajusteettomia tuotteita.
Hiuslakkaa saa hajustamattomana ja parfyymit voit suihkutella sen jälkeen, kun olet vienyt lapsesi hoitoon. Hajustamattomia pesuaineitakin on vaikka kuinka paljon. Ettet vaan itse ole hakenut lapselle paikkaa allergiapäiväkotiin?
Suhtautuisin ymmärryksellä, katsos sullakin voi kohta olla allergia, jos jatkat niitten voimakkaasti hajustettujen pesuaineiden käyttöä. Mieti itse, millainen hajustemassa vyöryy ovesta heillä joka aamu, kun sinne paukkaa 30 vanhempaa juuri ruikittuine vahvoine tuoksuineen ja yhtä vahvalta haisevine penskoineen. En minäkään uskonut, että mulle nyt ikinä voisi mikään allergia tulla.
Saako päästää puupan, jos on ruusuisen kevyt tuoksu?
Sepä se.. paikkaa hakiessa ei ole missään vaiheessa puhuttu että.olisi joju allergia päiväkoti. Nyt tulee Vaatimuksia.
Haluan laittaa itseni valmiiksi kotona. En halua kantaa hiustenlaittoon tarvittavia välineitä ja hajuvesiä mukanani töihin.
Hajusteettomat pesuaineet on kalliimpiakin.
Miten voivat käydä vaatimaan kun näistä asioista ei oke mitään ennakkotietoa ollut?
AP
Mun on vähän vaikea ymmärtää hajusteyliherkkyydelle annettua erityisasemaa. Jos päiväkodissa olisi kissa-allerginen, niin voitasiinko kissanomistajaperheitä pyytää luopumaan kissasta?
Vierailija kirjoitti:
Sepä se.. paikkaa hakiessa ei ole missään vaiheessa puhuttu että.olisi joju allergia päiväkoti. Nyt tulee Vaatimuksia.
Haluan laittaa itseni valmiiksi kotona. En halua kantaa hiustenlaittoon tarvittavia välineitä ja hajuvesiä mukanani töihin.
Miten voivat käydä vaatimaan kun näistä asioista ei oke mitään ennakkotietoa ollut?
AP
Teillä on varmaan töissäkin tosi mukavaa.
Entäs kun perheen teini käyttää hajuvesiä? Tarttuu..
Hienhaju kunniaan 😬 loppuu valitus tuoksuista.
Mielestäni nuo "vaatimukset" ovat aina olleet päiväkodeissa. Eli normaalia niiden kurahousuvaatimusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos sinulla on töissä oma työpiste tai vaatekaappi, niin osta sinne tarvitsemasi tuotteet, ei niitä tarvitse raahata päivittäin mukana. Hajustamattomat pesuaineet maksavat saman verran mitä hajustetut. Soita vaikka päivähoidosta vastaavalle päällikölle tai päiväkodin johtjalle, he kyllä selittävät sinulle, mistä nyt on kyse.
Päiväkoti vain työläisten lapsille. Ei ole pelkoa tyylikkäistä ja tuoksuvista vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
AP
Hajusteettomat pesuaineet on kalliimpiakin? Mitä ihmettä juttelet?
Fiksut ihmiset käyttävät joka tapauksessa hajusteettomia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Hienhaju kunniaan 😬 loppuu valitus tuoksuista.
Tuoksuillako sitä hienhajua peitelläänkin? Miten olisi ihan normaali suihkussa käynti? Deodoranttejakin saa hajustamattomina.
Tuo oli kyllä paras, kun väitettiin, että hajusteettomat ovat kalliimpia!
Proletaarien lapsille omat hoitomestat!
Teillä on varmaan töissäkin tosi mukavaa.[/quote]
On. Miten se tähän liittyy?
AP
Kertokaahan yksikin hajustamaton pyykinpesuaine, joka on edullisempi kuin hajustettu?
Anteeksi kirjoitusvirheet
AP