Onko sinulla sukulaista joka palaa aina menneisiin, 20-30 v vanhoihin juttuihin
koska ei ole itse niitä käynyt aikoinaan kunnolla läpi.
Se rasittavaa.
Kommentit (9)
Kyllä on. Äiti jaksaa aina muistuttaa painostani ja siitä, että kotona asuessani (yli 20 vuotta sitten) join joskus limsaa. Ja, jos joisin nykyäänkin limsaa - olisin ihan muodoton mössö...
Mun vanha äitini palaa vieläpä 20 - 30 - luvun juttuihin, yhä uudestaan..
Äidillä on tapana jauhaa jopa 40 vuotta vanhoja juttuja ajat sitten kuolleiden isän sukulaisten poikittaisista sanoista. Yksi lapsuudenkaveri muistelee koulujuttuja. Työkaveri viittaa aina ikivanhoihin pikkujouluhölmöilyihin. Välttelen.
Minä. Mun lapset on noin 20v ikäisiä ja tämän tästä muistelen lapsuuttaan, en pääse siitä koskaan yli, se oli kivaa aikaa.
Kaikkihan ne tuollaisua ovat. Kun ei elämässä tapahdu enää uusia juttuja, pitää muistella vanhoja. Yhä uudestaan ja uudestaan.
On yksi. Olen hivutttanut hänet hyvin kauas arjestani.
Väkivaltaa kokenut ystäväni ei pääse yli veljensä väkivaltaisuudesta, joka on ymmärettävää. Kusipää vanhempi narsisti veli pilasi hänen elämänsä ja voisi hyvinkin tehdä tuollaisia aloituksia. Syyllisyys kalvaa häntä, mutta mitään ei hänen ole tehnyt sisarensa hyväksi paitsi yrittänyt taloudellisesti kaivaa maata jalkojensa alta. Oksettava ihminen.
Teen tuota jatkuvasti, yrittänyt ja yritän edelleen muuttaa itseäni. Suuttuessani sitten ote lipsuu, ei kiva