Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaista tällainen ongelma parisuhteen seksissä?

Vierailija
02.09.2017 |

Vai voiko tätä ratkaista edes niin että molemmat ovat tyytyväisiä? Ongelma on siis se, että minulle naisena mieleisintä seksissä olisi suuseksi. Vähintään saavana osapuolena. Mies antoi suhteen aloittaessa ymmärtää ja väitti kirkkain silmin, että pitää sen antamisesta myös, ja puhui että hänelle olisi seksissä tärkeintä toisen nautinto ja että hän nauttii itse nimenomaan siitä että nainen nauttii. Mies puhui usein nuolemisesta, ja saattoi (valheellisesti) sanoa vaikkapa että "tänään haluan nuolla sua pitkään" tms mutta h-hetken tullen ei kuitenkaan sitä tehnyt. Miehen käsitys suuseksin antamisesta on se, että hän räpeltää käsillä (ja laittaa liian nopeasti sormet sisään vaikka olen ohjeistanut sekä puhein että viestillä, että parhaimmalta tuntuu kun lämmittelee pelkästään suulla ensin ja vasta lopuksi ottaa kädet käyttöön ns. huipennuksena) ja vain silloin tällöin lipaisee vähän. Ei siis keskity nuolemiseen, vaan hieroo käsillä ja saattaa lipaista nopeasti pari-muutaman kerran, sitten keskittyy taas vaan käsin hieromaan. Minä odotan kokoajan innokkaana, milloin se itse suuseksin osuus alkaa, mutta se ei ala koskaan. Mies jaksaa tätä hetken ja sitten siirtyy panemaan. Jos hän ehtii tulla ennen minua, seksi loppuu sitten siihen ja minä jään ilman. Jos taas mies on sen verran jaksanut esileikin kanssa että ehdin kiihottua (mutta en ikinä ehdi tulemaan) saan kyllä sitten yhdynnässä. Mutta liian alkaa olemaan niitäkin kertoja, että mies on liian kärsimätön ja panemaan siirrytään liian aikaisin, mikä myös loppuu kannaltani liian aikaisin. Mies itse taas ei halua vastaanottaa suuseksiä lainkaan vaan hän kiihottuu siitä että on alistava, "ottaja". Hän ei halua että teen hänelle vastaavia "palveluksia" kuten annan käsi- tai suuhoitoa, vaan hän haluaa että annan hänen ottaa minut rajusti.
Olemme puhuneet asiasta paljon. Olen puhunut hyvin suoraan, jopa kirjoittanut pitkän kirjeen jossa kerroin perusteellisesti tunteistani, toiveistani ja näkemykseni tilanteesta. Väänsin asiat rautalangasta. Näiden keskusteluiden jälkeen odotin jonkin aikaa toiveikkaana että asia muuttuu ja viesti on selkeästi mennyt perille, mutta mies ei enää varsinkaan halunnut nuolla koska hän koki että niin suorat toiveet olivat hänen painostamista. Noh, nyt olen sitten ollut painostamatta (eli puhumatta ja muistuttamasta toiveistani mitenkään) ja antanut muutokselle aikaa, mutta ei mitään tapahdu pelkän odotuksen myötä myöskään. Ei mies edelleenkään ole innostunut asiasta sen enempää kuin ennen, eikä edes kysele mitä voisi tehdä paremmin tai miten haluaisin että hän nuolisi tms. Sitä ei vain ole.
Minulla on tästä valtavan huono omatunto ja ahdistus siksi, että ensinnäkin koen olevani "pinnallinen" jos annan pelkän suuseksin puuttumisen vaikuttaa koko suhteeseen. Sehän on vain yksi osa-alue kaikessa, ja yksi osa-alue seksissä. Se vaan, että nämä ovat itselläni todella TÄRKEITÄ osa-alueita, eikä ongelmana ole pelkkä suuseksi itsessään. Ehkä jopa enemmän ahdistaa se, mitä minun mieltymykseni ohittaminen edustaa koko seksielämässä. Minä haluaisin suhteessa toteuttaa toisen mieltymyksiä ja antaa näitä "palveluksia" vaikka ne eivät olisi omia henkkoht suosikkejani, ja haluaisin että mies toimisi samoin minua kohtaan. Olen kysynyt ihan suoraan miksi mies valehteli asiasta alussa tai onko ongelma kenties minussa tai jossakin mihin voin vaikuttaa (maistunko pahalta, onko karvoitusta oltava, enkö itse huomioi häntä tarpeeksi tms) mutta ei ole kuulemma kyse mistään tällaisesta(1/2)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ilmaisun tiivistäminen muutamaan ranskalaiseen viivaan auttaisi. En jaksanut lukea vuodatustasi, tuskin miehesikään. Selkeä kolmen kohdan käyttöohje voisi auttaa.

Vierailija
2/4 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä selkeästi ällöttää suuseksi mutta ei kehtaa/uskalla sitä kertoa. Onko koskaan tehnyt mitään muuta kuin noita kevyitä lipaisuja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka äijä

Vierailija
4/4 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies: Lupaa, mutta ei lunasta edes seksilupauksiaan! Varmaan pidättää pieruaankin.

Lukenut netistä nuolemisesta ja puhuu kuin isokin mies. Lie homo jopa.

Lähe mun kanssa ulos, niin saat illallisen, suuseksiä, seksiä ja tanssia aamuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi