Turku-Jyväskylä-Joensuu bussilippu vain 30€?
Kommentit (4)
Niin, kyseessä ei kuitenkaan ole onnibussi ja minun vuosien takaiset muistikuvat pitkän matkan busseista ja niiden hinnoista ovat paljon korkeammat.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyseessä ei kuitenkaan ole onnibussi ja minun vuosien takaiset muistikuvat pitkän matkan busseista ja niiden hinnoista ovat paljon korkeammat.
Matkahuollon kautta saa nykyisin liput useinkin halvemmalla kuin Onnibussilta. Jos siis ostaa netistä. Mitä aiemmin ostaa tai mitä hiljaisemman vuoron valitsee sitä halvempi hinta. Tuo mainittu 2e on nimenomaan Matkahuollon kautta ostettuna. Onnibussilla tuo mainittu väli on 5-20e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkahuollon kautta saa nykyisin liput useinkin halvemmalla kuin Onnibussilta. Jos siis ostaa netistä. Mitä aiemmin ostaa tai mitä hiljaisemman vuoron valitsee sitä halvempi hinta. Tuo mainittu 2e on nimenomaan Matkahuollon kautta ostettuna. Onnibussilla tuo mainittu väli on 5-20e
Hmm, selvä. Nettilippu ei tällä vuorolla ole mahdollista, joten minun järkeilyn mukaan tuo on sitten se hinta, mitä se maksaa siinä Turun bussiaseman matkahuoltopisteellä. Täytyy kuitenkin varata muutama kymppi ylimääräistä, kaiken varalta ;)
Tampere-Jyväskylä väliä pääse joskus hintaan 2e. Helposti siis voi olla.