Ex meni tänään naimisiin
Ollaan ihan hyvissä väleissä, lapsikin on jo melkein täysi-ikäinen.
Tää on hänen 3. avioliitto, olen siis se eka puoliso.
Melkein laitoin onnittelut faceen hälle: onnea hääparille, 3. kerta toden sanoo..
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ela? :D
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ihan hyvissä väleissä, lapsikin on jo melkein täysi-ikäinen.
Tää on hänen 3. avioliitto, olen siis se eka puoliso.Melkein laitoin onnittelut faceen hälle: onnea hääparille, 3. kerta toden sanoo..
Eikös Nykäsen Matilla ole jo joku kuudes menossa.
minun mieheni on toista kertaa naimisissa. Siinä välissä hän teki lapsia, ei ollut naimisissa, mutta siis aloitti parisuhteen tosissaan.
Me olemme olleet naimisissa 5 vuotta, ja olen oikeasti sitä mieltä, että mies on tosi hyvä mies. Jos hän on ollut aina tällainen, niin eroihin ei ole ollut sellaista syytä, joihin hän olisi voinut vaikuttaa. Ehkä hän ei ole aina ollut samanlainen. Mies itse sanoo nuorena olleensa ehdoton, en sitten tiedä miten.
Tai ehkä sitten elämässä joskus vain jokin asia menee niin pieleen, ettei sitä vain voi oikein korjata. Tai ehkä joskus se ero on lähinnä vain sen toisen ihmisen "syytä". Tai ehkä loppupeleissä luonteiden ja arvojen yhteensopivuudella onkin se kaikista suurin merkitys.
Olemme viisikymppisiä.
Minä en ymmärrä, että jokaisen kumppanin kanssa painellaan naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, että jokaisen kumppanin kanssa painellaan naimisiin.
Kertoo arvoista ja ihmisen halusta pitkäaikaiseen parisuhteeseen.
Itsellä ei ole ollut exiä. Koskaan enää en tule ihmisen nimeä mainitsemaan kenellekään. "En muista" on oleva vastaukseni kysyttäessä. (Eikä kukaan täyspäinen edes kysy.) Näin kun tarkemmin mietin, häntä ei ikään kuin ole edes ollut. Asiasta tietävät kuitenkin tietää, ettei meillä ole ollut vuosikausiin mitään tekemistä keskenämme..
Mäkään en ymmärrä et mennään uudelleen naimisiin, mut kyllä katkerien exien tai torjutuksi tulleiden tilitykset on silti huvittavinta kuraa. :'D Täysin perättömiä syytöksiä, kun ottaa tosiasiat huomioon.
Rikkoiko teidänkin avioliiton joku täysin ulkopuolinen sivustaseuraaja, vaikka teistä toinen petti jonkun kanssa. Näinkin voi käydä, kun valkoista maalia aletaan vedellä mustan päälle.
Avioliitonhan pitäisi kestää elin-ikä. Miksi näille pitkäaikaiseen parisuhteeseen uskoville ei keksitä ihan ikiomaa liittoa, jotta kirkkoa ei tarvitsisi häpäistä.
Ela? :D