En pysty arvostamaan
Matalasti kouluttautuneita ihmisiä. Tai ihmisiä, jotka tuhoavat terveyttään "pienillä" asioilla. Eivät hoida hampaitaan KAMMON takia (huoh), tai laittavat surkean hammaskalustonsa GEENIEN piikkiin.
"Huonot hampaat saattavat periytyä, mutta eivät välttämättä kariesbakteerin siirtymisen vuoksi vaan sen vuoksi, että elämäntavat ja hoitorutiinit opitaan vanhemmilta."
Samoin oikeasti halveksun ihmisiä, jotka ovat LOPPUELÄMÄN ammatissaan jossain aivan aivottomassa työssä, missä yleensä opiskelijat tienaavat vähän lisärahaa tai joku käy tekemässä kakkostyönä silloin tällöin. Ovat sitten niin maan perusteellisen katkeria elämästään ja purkavat sitä muihin. Miten vaikeaa voi olla opiskella vaikka amk-tutkinto?
Ehkä ajatustapani on vähän jyrkkä, mutta minä vain en arvosta tippaakaan sellaista, että ei ole mitään tavoitteita eikä mitään tahdonlujuutta tehdä omille asioilleen yhtään mitään. Minä jos kuka olen oikea ihminen puhumaan, kun olen kaikista vastoinkäymisistä huolimatta aina vain puskenut eteenpäin ja nyt tulevaisuus näyttää jo melko selkeältä. Olen tyytyväinen itseeni.
Kommentit (10)
Samaan kategoriaan menee ne, jotka kadehtii ulkomailla asuvia ja haluaisivat itsekin muuttaa ulkomaille, mutta eivät uskalla/saa aikaiseksi... ja katkeroituvat siitä.
Mitä tekee koulutuksella? Jotkut inssin paperit työnantajaa varten. Itse lopetin inssiopinnot kesken, kun turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee koulutuksella? Jotkut inssin paperit työnantajaa varten. Itse lopetin inssiopinnot kesken, kun turhaa.
Juuri tuo viestisi ensimmäinen lause on halveksuttava. Mitäköhän sillä tekisi, mitäköhän? Luuletko, että esimerkiksi juristit valmistuvat amiksesta? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo viestisi ensimmäinen lause on halveksuttava. Mitäköhän sillä tekisi, mitäköhän? Luuletko, että esimerkiksi juristit valmistuvat amiksesta? -ap
Mutta jos haluaa olla putkiasentaja, niin miksi kouluttautua korkeammalle? Miten se liittyy arvostukseen?
Entäs ne juristit jotka ovat nytkin työttöminä? Häh kannatiko häh?
Mitä jos joku rakastaa olla töissä vaikka Subwayssa? Ei kaikille työ ja rahan kerääminen ole mikään elämän tärkein juttu ja joku voi ihan oikeasti nauttia siitä sun mielestä huonosta ja arvottomasta työstä.
Ok. Ymmärrän ap:n ajatusmaailman, mutta itse en ajattele samalla tavoin. En ota kantaa, hyväksynkö ap:n ajatusmaailman vaan kerron ainoastaan, että ymmärrän hänen pointtinsa teoriatasolla.
No älä arvosta. Ei ketään kiinnosta.
Terveysasioihin liittyen on paljon muutakin, esim. tupakka ja kannabis, surkea ruokavalio... Otin hampaat yhdeksi esimerkiksi, koska huonohampaiset tykkäävät usein laittaa oman tyhmyytensä GEENIEN piikkiin, mikä on ehkä säälittävintä ikinä. -ap