Miksi osuuspankin nettipankissa ei näy kortin käyttö ja oma rahatilanne reaaliaikaisesti? Kyllä Nordeassa näkyi. Ärsyttävää.
Eli jos eilen tilillä oli 500e ja tietää käyttäneensä sen jälkeen 100e, niin tänään tilillä näkyy kuitenkin vielä se 500e. Kestää ainakin päivän ennen kuin rahankäyttö näkyy. Ja jos on viikonloppu, niin joutuu odottamaan kaksi tai kolme päivää.
Olen ollut Nordeassa ja mun mielestä siellä näkyi heti, jos oli käyttänyt omalta tililtä rahaa.
Ärsyttävää, kun jos katsoo tiliä ja luulee, että jaa mulla on noin paljon vielä rahaa jäljellä ja sitten ei olekaan.
Onko tähän joku syy miksi OP on niin jäljessä?
Kommentit (8)
Eiks se oo niist kaupoist kii mist ostat...
No olisko syy siinä että se kauppa ei oo sillä sekunnilla velottanu sen päivän korttiostoja?
Siinähän on saldo, katevaraukset ja tilillä käytettävissä kohdat. Katso myös tapahtumavirta.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on saldo, katevaraukset ja tilillä käytettävissä kohdat. Katso myös tapahtumavirta.
ennen näkyi katevarauksissa ostot. Nykyisin ei näy.
Niin tai sitten sinulla oli nordeassa käytössäsi electron, joka tekee varmennuksen joka kerta.
Electronilla näkyy heti katevaraukset, tavallisella pankkikortilla ei.
No pidä kirjaa maksuistasi, jos se noin pahasti rassaa.
No vaikka se, että ei esim. S-ryhmän kaupoista maksut välity samantien, ne voi tulla vasta 2-3 päivän viiveellä, oli pankki mikä tahansa.