Vaativin asia, jonka olet koskaan tehnyt
Mistä stressaavasta testistä/koettelemuksesta/haasteesta olette selvinneet kunnialla läpi?
Kommentit (33)
Opiskelin kätilöksi ja menin ekaa harjoitteluun synnärille. Ehdin nähdä yhden syöksysynnyksen ja seuraava mun piti hoitaa yksin. Pikkasen jännitti ottaa vauva vastaan.
Siitä että tulee arvioida itseään, koska siinä kusettaa aina ja pettyy pahasti.
Lukion suorittaminen. Yliopisto oli siihen verrattuna lastenleikkiä.
Eläminen koulukiusaamisvuosina ja niiden jälkeen ja erokriisi, kun piti jaksaa hoitaa pientä vauvaa.
Istunut yötäpäivää vailla unta kuolevan rakkaani vieressä sairaalassa. Sai syöpäkuolematuomion yhtäkkiä ja oli maailman ihanin ihminen kaikille. Kahdessa viikossa hänet menetin. Sen jälkeinenkin aika on ollut hirveää - en ole päässyt vielä yli. Kaipaan häntä niin - ei ollut mammonaihminen, vaan erittäin empaattinen ja ihana tunneihminen, joka välitti kaikista. Ikävä on rakas!
Selvisin työpaikkakiusaamisesta hengissä. Haavoja sieluun ja sydämeen on tullut ja luottamus ihmisiin heikoilla, mutta silti, selvisin.
Vierailija kirjoitti:
Lukion suorittaminen. Yliopisto oli siihen verrattuna lastenleikkiä.
Aika jännä, kun mun mielestä lukio oli lastenleikkiä verrattuna lähihoitajakouluun.
Juoksin isiltä selkäsaunaa karkuun, menin piiloon. Pelkäsin niin paljon, rukoilin Jumalaa auttamaan. Ala-asteikäinen taisin olla.
Omien heikkouksien ja virheiden kohtaaminen. Helkkari, että on ollut matka! Olen perfektionisti enkä kestä itseltäni virheitä. Armollisuuden opettelussa on kova työ edelleen.
Potkut töistä ja isän syöpädiagnoosi samalla viikolla... siitä isän saattohoito ja kuolema alle kuukaudessa diagnoosista. Otti koville, tosi koville.
Julkinen asiantuntijaesiintyminen 200 ihmiselle.
Sen hyväksyminen, että en voi saada lasta vaikka haluaisin
Lapsen kasvattaminen aikuiseksi