Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa merkkilaukkua

Vierailija
01.09.2017 |

Suositelkaa ja kertokaa hyvistä laukkumerkeistä 100-300e hintaluokassa :)
Ajattelin laittaa elämän risaiseksi ja hankkia elämäni ensimmäisen ns. paremman laukun. Ei mitään järjetöntä luksuslaukkua mutta jotain "sivistyneempää" kuin armeijaylijäämän leipälaukku.
Olen valmis sijoittamaan tuon muutaman satasen sillä ajatuksella, että laukku kestäisi useamman vuoden käyttöä mutta en ole niin varoissani, että haluaisin ostaa vain jotain geneeristä merkkiä kestämään yhden talven koska pakko saada merkin X tuote.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuosta hintaluokasta nahkainen Monten laukku. Perusmerkki, mutta laukku on kaunis ja kestävä. Panosta mieluumin siihen aitoon nahkaan kuin nimeen niin saat tod näk pitkään kestävän laukun.

Vierailija
2/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin laittaa elämän risaiseksi ja hankkia elämäni ensimmäisen ns. paremman laukun. Ei mitään järjetöntä luksuslaukkua mutta jotain "sivistyneempää" kuin armeijaylijäämän leipälaukku.

Olen valmis sijoittamaan tuon muutaman satasen sillä ajatuksella, että laukku kestäisi useamman vuoden käyttöä mutta en ole niin varoissani, että haluaisin ostaa vain jotain geneeristä merkkiä kestämään yhden talven koska pakko saada merkin X tuote.

Jos sinulla on varaa ja haluja laittaa laukkuun kolmekin sataa €:a niin mikset selvittäisi mahdollisuutta teettä mieluisa laukku, esimerkiksi jollakin paikalliseilla käsityöläisellä kuin ostaa jokin (bling - bling) merkkilaukku? - Toki teetetysssä ja uniikisssa, tässä laukussa on se "vika" että kaikki  sen näkevät eivät tajua ensivilkaisulla, jos koskaan, kuinka hieno laukku sinulla oikeasti on.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Camelia Roma. Laukut ovat nahkaa ja hinta satasen luokkaa. Minulla on vain yksi laukku tuolta, mutta se on ainakin hyvänlaatuinen. Toimitus oli vissiin kympin ja tulee muutamassa päivässä perille.

Kuulemma metalliosissa on ehkä vähän säästelty, mutta se tuskin on ongelma jos ei ota ketjuhihnaista laukkua.

Vierailija
4/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on varaa ja haluja laittaa laukkuun kolmekin sataa €:a niin mikset selvittäisi mahdollisuutta teettä mieluisa laukku, esimerkiksi jollakin paikalliseilla käsityöläisellä kuin ostaa jokin (bling - bling) merkkilaukku? - Toki teetetysssä ja uniikisssa, tässä laukussa on se "vika" että kaikki  sen näkevät eivät tajua ensivilkaisulla, jos koskaan, kuinka hieno laukku sinulla oikeasti on.  

Täällä päin nuo käsityöläisten hinnat laukusta alkavat 500 eurosta ja nousevat siitä...Ja nimenomaan bling-bling merkkilaukkuahan tässä ei haeta. Jos sellaisen haluaisin niin hakisin sokokselta MKn

Vierailija
5/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuosta hintaluokasta nahkainen Monten laukku. Perusmerkki, mutta laukku on kaunis ja kestävä. Panosta mieluumin siihen aitoon nahkaan kuin nimeen niin saat tod näk pitkään kestävän laukun.

Kyllä, ehdottomasti haluan nahkaisen laukun. Ei tunnu muu materiaali kestävän.

Jep siis se merkin nimi ei ole se peruste, on se sitten monte tai guess, vaan käytin sitä sanaa ehkä korostaakseni sitä etten tarvitse näitä "mene partioaittaan ja osta hänkkeni" kommentoijia :'D

Vierailija
6/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furlalla on kivoja laukkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi