Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muakin alkoi kiinnostaa, millaista Tampereella on asua

Vierailija
31.08.2017 |

Sen täytyy olla jotain todella erikoista, kun siitä ei voi täällä keskustella ;-)

Kertokaa! Mutta tehkää se nopeasti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kiireetöntä, rauhallista.

Olen asunut Helsingissä, ja itse kyllä tykkään hurjasti enemmän asua Tampereella. Helsingissä on mukava käydä joskus, mutta jotenkin se ei vain sykähdytä samalla tavalla minua. Monia muita kylläkin.

Just tänään Tampereen katukuvassa mietin, että kaikenlaista hapsenkakkiaista ja menninkäistä täällä kulkee siinä missä Helsingissä on outoja ihmisiä. Tampereella on siis juntit, ja Helsingissä ne, joiden mielestä dildobingo kirjastossa on coolia. Karkeasti näin.

Vierailija
2/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa, kiireetöntä, rauhallista.

Olen asunut Helsingissä, ja itse kyllä tykkään hurjasti enemmän asua Tampereella. Helsingissä on mukava käydä joskus, mutta jotenkin se ei vain sykähdytä samalla tavalla minua. Monia muita kylläkin.

Just tänään Tampereen katukuvassa mietin, että kaikenlaista hapsenkakkiaista ja menninkäistä täällä kulkee siinä missä Helsingissä on outoja ihmisiä. Tampereella on siis juntit, ja Helsingissä ne, joiden mielestä dildobingo kirjastossa on coolia. Karkeasti näin.

Osuvin kuvaus Tampereesta ikinä! :'DDDD "hapsenkakkiaset ja menninkäiset", kyllä, juuri näin! t. tamperelainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki Tampereella. Pidän paljon, kaupunki on pieni ja kompakti, hyvä luonto ja kauniit järvet (meidän mökki Näsijärven rannalla). Ihmiset rennompia kuin Helsingissä.

Vierailija
4/8 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle extemporee muuttaneena sanon että paras päätös IKINÄ!!!!

Vierailija
5/8 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, rentous on Tampereen ensimmäinen ominaisuus, ei olla turhan tärkeitä eikä tehdä turhaa kiirettä.

Vierailija
6/8 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on kaikki ison kaupungin hyvät puolet ja rentous extrana. Tervetuloa vaan!

Vierailija
7/8 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on Suomen junttipääkaupunki, nahkaliivit päälle ja Popeda soimaan. Toisaalta myös rento yliopistokaupunki. Tosielämän Kummelihahmoja tapaa joka päivä keskustassa.

Paras paikka elää, ikinä en muuta pois!

Vierailija
8/8 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on tärkeää osoittaa, ettei ota itseään vakavasti, eikä vaadi kunnioituksen osoituksia, vaikka arvostaa kyllä muita. Täällä tärkeilijää/snobbailijaa/etuoikeudenvaatijaa/muiden dissaajaa pidetään luuserina. Oikeasti menestyjällä on varaa nousta sellaisen yläpuolelle, täällä ajatellaan. Siksi rentoutta, maanläheisyyttä ja pragmaattisuutta korostetaan joka käänteessä.

Meinaan että ei tehrä tästäkään nyt numeroo!