Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo käytös ei ollutkaan ihastumista.

Vierailija
31.08.2017 |

Spagettipolvisena takeltajana olin aina hämäryyden rajamailla kun näin miehen. Haukkana vahdin jokaista ilmettä ja vartalon asentoa puhumattakaan kun venytin korvanlehdet vadiksi kuullakseni vihjeen ihastumisesta. Pöhköilin ja menin ehdottamaan mitä kivaa tehdää viikonloppuna. Mies oli äimän käkenä, koitti pysyä peruslukemilla kun pusersi omistavansa tyttöystävän ja liibalaaba olen kiva mutta että kun hänellä ei nyt ole kiinnistusta.
Piste.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en tee aloitteita miehille. Eivät kerro tyttöystävästä.

Vierailija
2/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä selviät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistavansa tyttöystävän??

Vierailija
4/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy vain Porvoossa. Naisen intuitio näissä asioissa ei voi pettää noin pahasti.

Vierailija
5/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut että minun maailmassani kiinnostunut mies yleensä aina ilmaisee kiinnostuksensa jotenkin, sen sijaan että "pelkäisi tunteitaan". Jos siis tietää kohteen sinkuksi. En ole itsekään koskaan "pelännyt tunteitani" niin etten olisi niitä ilmaissut.

Vierailija
6/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitkään yrittäny selvittää onko yhdellä kiinnostavalla miehellä tyttöystävää. Flirtti on molemminpuolista, mutta kiertää ovelasti kaikki utelut asiasta (esim. Kysymys: kenen kanssa meet (lomalla) ulkomaille vai meettekö jollain isommalla porukalla? Vastaus: en kerro). Miksi ei voisi sanoo meni sitten yksin tai tyttöystävän kanssa?? Ens kerralla kysyn suoraan... jos ei vastaa niin olkoon.

Vierailija
7/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuhan noita. Kahden suuntaan olen tehnyt aloitteen ja varattuja olivat, toinen oli flirtti toinen taas mystinen yhden sanan mies. 😄

Vierailija
8/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkis että sinä käyttäydyit oudosti, mutta miten mies käyttäytyi oudosti?

Vierailija
9/9 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pitkään yrittäny selvittää onko yhdellä kiinnostavalla miehellä tyttöystävää. Flirtti on molemminpuolista, mutta kiertää ovelasti kaikki utelut asiasta (esim. Kysymys: kenen kanssa meet (lomalla) ulkomaille vai meettekö jollain isommalla porukalla? Vastaus: en kerro). Miksi ei voisi sanoo meni sitten yksin tai tyttöystävän kanssa?? Ens kerralla kysyn suoraan... jos ei vastaa niin olkoon.

Jos olet jo pitkään yrittänyt selvittää... ja jos mies sanoo, että "en kerro"... tuhlaat aikaasi moisen tyypin miettimiseen. Jos ei kerro edes lomaseuraansa niin miksi kertoisi jos kysyisit suoraan? Anna olla. Ja eikun uutta mielenkiinnon kohdetta kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä