16-v pojaltani kysyttiin papereita ostaessaan kortsuja
Mistähän lähtien kortsujen ostamiseen on tarvittu jokin tietty ikä? Vai asutaanko niin pienellä paikalla että myyjät haluavat varmistua ostajan henkilöllisyydestä, että voivat pistää huhumyllyn käyntiin?
Jos minulta olisi aina vaadittu esim 18v ikä kortsuostoksilla, olisin varmaan kääntänyt teiniraskaustilastot nousuun :D
Kommentit (25)
En yllättyisi jos kerrot poikasi asuvan Pohjanmaalla, tarkemmin Etelä-Pohjanmaalla.
Kyllä porvoolaisissa kaupoissa ainakin kysytään paperit. Minulta kysyttiin silloinkin kun ostin jauhenlihaa.
Kaveriltani kysyttiin papereita kun osti karkkipastilleja. Myyjä luuli sitä tupakka-askiksi. :)
Naita on
Poika tykkasi shampanja jaatelosta ollessaan 10v
shampanjaa tuotteessa oli 2% eli alkoholia maksimissaan 0.2%
Ei myyntia kun kassakone kaskee.
Ja se sinun 16v poikasi tuli kertomaan sinulle asiasta???? Ihanko tosi?
Vierailija kirjoitti:
Pakkokos se paneminen on kakarana alkaa..??
No jos on, niin parempi huolehtia ehkäisystä. Pointsit aloittajan pojalle!
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen myyjä, yhdyntä on vain siittämistä varten.
Tyhmä myyjä -> raskaus ja tauditko teinille ok
Vierailija kirjoitti:
Naita on
Poika tykkasi shampanja jaatelosta ollessaan 10v
shampanjaa tuotteessa oli 2% eli alkoholia maksimissaan 0.2%
Ei myyntia kun kassakone kaskee.
Yhtä naurettavaa kuin ne sima-jutut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus on tässä tapauksessa se ainoa vaihtoehto, kun kerta niin aikuisia halutaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Pakkokos se paneminen on kakarana alkaa..??
No tuota suojaikäraja ylitetty ja kuinka edes estäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä myyjä tekee mitä kauppias käskee tai seuraavana päivänä kassalla on uusi myyjä. Pitäisi kysyä kauppiaalta miksi tuollainen ohje on annettu.
Tytöiltähän kysytään aina paperit, jos ostaa tamponeja. Mikä kumma tuo on, jos pojalta kysytään vastaavasti kumikaupoilla.
Turhaa Mammat täällä vaahtoa - ei sillä pojalla mitään naisia ole, joten ei se poika pääse pukillekaan...
Vierailija kirjoitti:
Turhaa Mammat täällä vaahtoa - ei sillä pojalla mitään naisia ole, joten ei se poika pääse pukillekaan...
Älä viitsi, miksi aina pitää mollata? Voi olla vaikka kuinka kiva ja fiksu poika joten miksi halventaa? Oksettavaa ja surullista.
Nykynuorison ongelmia. Kun minä olin 16, sai ostaa tupakkaa ihan vapaasti. En ole kuullut ennen ettei kortsuja saisi ostaa ilman papereita. Av avartaa. Olen 13v ostanut enolleni keskioluttakin kyläkaupasta maalla vieraillessani.
Oksettavaa ja surullista.
Alaikäinen vonkaaja on juuri tätä. Jättäisi ne "pikkutiput" rauhaan vaan...
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa ja surullista.
Alaikäinen vonkaaja on juuri tätä. Jättäisi ne "pikkutiput" rauhaan vaan...
Mistä sä tiedät millanen ihminen on kyseessä? Ja muutenkin nuori vasta ja sinä "aikuisena" puhut halveksivasti?! Luoja mun poikaa teiltä varjelkoon...