No niin. Nimiehdotuksia Alexanderin pikkuveljelle
Kommentit (69)
Sebastian tai Kristofer. Minusta on mukava että lapselle antaa kunnon nimen. Terveisin Alexsandran, Lisbethin ja Ulriikan äiti.
Joku tosi perinteinen suvusta tai isänsä mukaan carl peter, maximilian tms muotinimi
Mä en nyt muista Estellen enkä Leonorin veljien nimiä. Voisiko joku minua muistuttaa?
Oliver, Viktor, Alfred, Theodor, Gabriel, Casper.
Harvoin on viime aikoina tullut kuninkaallisille kaksi samaa sukupuolta olevaa lasta.
Esim brittien George ja Charlotte
Ruotsin Estelle ja Oscar
Ruotsin Leonore ja Nicolas
Monacon Jacques ja Gabriella
Tanskan Vincent ja Josephine
Norjan Sverre ja Ingrid
No mutta, asiaan.
Nimeksi tulee varmaan Benjamin
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt muista Estellen enkä Leonorin veljien nimiä. Voisiko joku minua muistuttaa?
Oscar ja Nicolas.
Vierailija kirjoitti:
Alexsandra.
=D Joko Alexandra tai Aleksandra, mutta ei tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oscar ja Nicolas.
Kiitos! Ehdotin tuota Thomasta ja toinen hyvä olisi Oliver.
Sebastian, Wilhelm, Carolus, Nicholas
Vierailija kirjoitti:
Harvoin on viime aikoina tullut kuninkaallisille kaksi samaa sukupuolta olevaa lasta.
Esim brittien George ja Charlotte
Ruotsin Estelle ja Oscar
Ruotsin Leonore ja Nicolas
Monacon Jacques ja Gabriella
Tanskan Vincent ja Josephine
Norjan Sverre ja IngridNo mutta, asiaan.
Nimeksi tulee varmaan Benjamin
Tuosta kuninkaallisten hyvistä lapsilykyistä olen huomannut saman. Miksi heiltä yleensä onnistuu perhe suunnittelu niin että toinen lapsista on eri sukupuolta kuin ensimmäinen?
Veikkaan että laskevat tarkoin mikä aika tuottaa haluttua sukupuolta. Poikasiittiöt ovat nopeita mutta kuolevat myös nopeimmin. Jos haluaa pojan pitää yhtyä just herkimmällä ovulaatiohetkellä. Jos tytön, kaukana ovulaatiosta. Jotenkin noin.
Christian tai Kristian