Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramilla kuvien muokkaaminen

Vierailija
31.08.2017 |

Osaisiko joku auttaa? Muokkasin kuvia installa ja tallensin ne luonnoksiin, mutta en löydä niitä siis mistään kansiosta puhelimesta. Haluaisin julkaista kuvat muualla, en instassa. Jos menen instaan löydän kyllä kuvat sieltä luonnoksista. En vaan saa mitenkään kopioitua niitä puhelimelle. Minulla on google-kuvat sovellus ja eivät ole myöskään sinne kopioitunut, edellisellä puhelimella tämä onnistui.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan hommata jatkossa joku toinen kuvanmuokkaussovellus, jos haluan muokata kuvia esimerkiksi mustavalkoiseksi, jos on hyviä ilmaisia suositella niin saa mainita...

Vierailija
2/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän kyllä tuolta google-kuvista ne instakuvat jotka olen julkaissut. Pitääkö minun siis julkaista nuo kuvat ja poistaa välittömästi samalla sekunnilla jotta tulevat kopioiduiksi puhelimeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photo Editor on ilmainen ja aika hyvä.

Instasta kuvat saa kai vain screen shotilla ja rajaamalla tarvittaessa.

Vierailija
4/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensi kerralla laittaa lentotila päälle ennen muokatun kuvan julkaisemista. Julkaisu epäonnistuu, mutta kuva tallentuu ihan normaalisti puhelimen tiedostoihin.

Vierailija
5/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota screenshot ja sitten siitä vaan leikkaat irti sen pelkän kuvan ja näin sinulla on muokattu kuva tallennettu kännykkääsi

Vierailija
6/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen silleen, että julkaisen kuvan ihan normaalisti (ilman tekstiä ja hästäkkejä). Julkaisun jälkeen painan heti sitä kuvan oikeassa yläreunassa olevaa valikkoa ja laitan sieltä että "arkistoi". Kuva jää mun instan arkistoon ja tallentuu puhelimen kuva-albumiin ja sieltä sitä pystyy sit käyttää.🙂

Vierailija
8/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen silleen, että julkaisen kuvan ihan normaalisti (ilman tekstiä ja hästäkkejä). Julkaisun jälkeen painan heti sitä kuvan oikeassa yläreunassa olevaa valikkoa ja laitan sieltä että "arkistoi". Kuva jää mun instan arkistoon ja tallentuu puhelimen kuva-albumiin ja sieltä sitä pystyy sit käyttää.🙂

Sama jatkaa... Jäi sanomatta, että arkistossa oleva kuva ei siis näy muille instakäyttäjille. Se julkaisu on siis näkyvillä muutaman sekunnin, sen verran mitä nyt kahteen napinpainallukseen menee aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän