Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri itkee kun joutui tekemään 12 tunnin työpäivän kerran elämässään

Vierailija
31.08.2017 |

Sen jälkeen oli niin ylikierroksilla, ettei tullut unikaan silmään.
Kauheeta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi tekee lintsillä vain tuollaisia päiviä ja itse teen teholla samanlaisia. Niihin pitää tottua, vapaat ovat pitkiä..

Vierailija
22/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joka päivä töitä teen kirjoitti:

Itseäkin ärsyttää kun osa tuttavista tekee kerran elämässään pidemmän työpäivän niin sitten ollaankin niin poikki ja pitää oikein omaa ahkeruuttaan mainostaa facebookissa..

Itsellä kertyi työtunteja nyt elokuussakin kaiken kaikkiaan 330 tuntia ja silti olen jaksanut normaalisti tavata ystäviä ja tehdä kaikkea, valitamatta väsymystä saatika mainostamalla "paremmuuttani" facebookissa.

Minua harmittaa se, että Suomessa on paljon työttömiä ja samaan aikaan toiset tekevät joka päivä monta tuntia ylitöitä. Tälläiset työt pitäisi saada jotenkin jaettua.

Erityisesti niiden pitää saada tehdä paljon töitä, jotka työntekoa erityisen paljon janoavat. Joillekin työ ja titteli on merkittävä osa identiteettiä ja voi tulla hirveä kriisi, jos soveltuvaa työtä ei löydykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joka päivä töitä teen kirjoitti:

Itseäkin ärsyttää kun osa tuttavista tekee kerran elämässään pidemmän työpäivän niin sitten ollaankin niin poikki ja pitää oikein omaa ahkeruuttaan mainostaa facebookissa..

Itsellä kertyi työtunteja nyt elokuussakin kaiken kaikkiaan 330 tuntia ja silti olen jaksanut normaalisti tavata ystäviä ja tehdä kaikkea, valitamatta väsymystä saatika mainostamalla "paremmuuttani" facebookissa.

Minua harmittaa se, että Suomessa on paljon työttömiä ja samaan aikaan toiset tekevät joka päivä monta tuntia ylitöitä. Tälläiset työt pitäisi saada jotenkin jaettua.

Kaikkea ei voi ikinä ns. tasamössöistää. Aina osa väestöstä haluaa tehdä normaalin verran töitä, osa haluaa tehdä vähän, osa ei yhtään ja osa normaalia enemmän.

Vierailija
24/24 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Minulla ja työkavereillani on n. 8-16 työaika ja työaikapankki. Joillekin työkavereille on kerta kaikkiaan mahdotonta olla yhtenä (itse valittuna) päivänä vuodessa töissä klo 18 asti. Mitkään lastenhotikuviot tms. eivät ole esteenä, vaan se päivän ihan käsittämätön kuormittavuus.

Miten työaikapankki toimii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme