Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emätinorgasmi

M57
31.08.2017 |

Olen tehnyt vuosien ajan hyvin kattavaa empiiristä tutkimusta aiheesta emätinorgasmi. Monien tutkimusten mukaan vain pieni osa naisista pystyy saamaan orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen stimulointia. Olen itse pystynyt osoittamaan tämän tuloksen täysin paikkaansa pitämättömäksi, koska kaikki seksikumppanini ovat saaneet orgasmin (useimmat useita) ilman klitoriksen stimulointia.
Uskon, että suurin syy naisten kykenemättömyyteen on kumppanin liian pieni penis. Itse olen hyvin varusteltu (23/5) taitava herrasmies ja jo pelkkä penikseni näkeminen saa useimmat naiset orgasmin partaalle. Yleensä ei tarvita montaakaan työntöä kunnes ensimmäinen tajunnan räjäyttävä orgasmi tulee.
Tässä teille naiset mietittävää!

Emätinorgasmi

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin itsekeskeiseltä tollolta, että en saisi kanssasi orgasmia, vaikka koko ajan ajattelisin Richard Gereä. Useimmat meistä naisista eivät välitä paskaakaan meisselin koosta vaan meille orgasmi syntyy hyvästä henkisestä yhteydestä ja sellaisesta rentoudesta, jonka voi saada vain luotettavan kumppanin kanssa. Sinä se et kirjoituksesi perusteella ole.

Vierailija
2/17 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin kirjoitettu! Tuo piti minun kohdalla täsmälleen paikkaansa!! Olin varma etten voi saada orgasmia pelkästä yhdynnästä, koska olin jo melkein 20 vuotta harrastanut seksiä melko säännöllisesti, eikä näin ollut ikinä käynyt! No sit meni mies vaihtoon ja tapasin juurikin sinun kaltaisen ja kokoisen miehen. Sen jälkeen orgasmi on ollut taattu joka kerta! Älkää naiset tyytykö huonoon seksiin sillä parempaakin on tarjolla!!!

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa porukka miettisi näitä vaihtoehtoja hetken ennen kyselyn julkaisemista...

Saan taitavan miehen kanssa - koolla ei väliä kunhan ei ole mallia micro...

Mutta moista vastausvaihtoehtoa ei ole :(

Vierailija
4/17 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä edestakas rynkytyksellä en ole koskaan tullut.

Klitorista hieromalla tulen melkein aina.

Dildo pyllyssä ja oikeassa kulmassa suoritettu tarpeeksi pitkäkestoinen penetraatio kullilla voi tuoda orgasmin mutta varmemmin niin että kullia rauhallisesti lusikka-asennossa pyllyyn ja itse käytän samalla dildoa tai vibraa

Vierailija
5/17 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookas penis kyllä auttaa asiaa ja sitten se että miehen häpyluu sopivasti osuu klitorikseen. Tämä toteutuu jos miehellä ei ole rasvakerrosta mahassa.

Vierailija
6/17 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen partnerin kokemuksella kirjoitettua tuubaa tai sitten provo. Sori, mutta sun kullin ihailulla ei naiset kiemurtele orgasmin kukkuloilla.

7/17 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään erillistä emätinorgasmia ei ole olemassakaan. Klitoris on ainoa "elin", joka sen voi naiselle tuottaa. Se että saa orgasmin yhdynnässä, johtuu siitä, että penis hankaa klitorista. Vaikka ei olisikaan suorassa yhteydessä siihen. Ja klitoris ulottuu paljon isommalle alueelle, kun yleisesti luullaan. Emätin itsessään on melko tunnoton. Se on synnytyksen takiakin jo luonto näin hoitanut. Ensimmäiset sentit ovat tuntoherkimmät. Ja tietenkin kohdunkaula. Mutta harvempi taitaa haluta, että sinne tökitään. Tämä on lääketieteellistä faktaa.

Vierailija
8/17 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että aivothan ne sen orgasmin tuntee. On olemassa naisia, jotka voivat saada orgasmin jopa ilman, että alapäähän kosketaan ollenkaan. Mutta niitä naisia on vähän, ja muutenkin se on melko harvinaista.

Vierailija
9/17 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naurattaa nämä "minulla on iso" pojat. Ilmankos ovat jääneet yksin. Se on ihan vaan kuvitelmaa, että naisena kaipaisin suurta värkkiä. Kaipaan suurta sydäntä! Seksi voi olla aivan loistavaa, jos se missä penis koostaan huolimatta on kiinni on älykäs ja kiihottava mies. Nämä tällaiset ovat kaukana siitä.

10/17 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaan haluaa kohtuun asti tökkii, eikä kaikilla sinne osumaan. Riippuu emättimen pituudesta sekä miehen peniksen pituudesta. Osa tykkää kun pohjaan asti menee mut ei toki kaikki. Enemmän klitoris naisen elimissä kuitenki on se tärkeä ja nautintoa tuottava osa ja siihen kyll kannattaa keskittyä. Klitorikseen sijainti vaikuttaa nautinnon saamiseen.

Vierailija
11/17 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7432 kirjoitti:

Mitään erillistä emätinorgasmia ei ole olemassakaan. Klitoris on ainoa "elin", joka sen voi naiselle tuottaa. Se että saa orgasmin yhdynnässä, johtuu siitä, että penis hankaa klitorista. Vaikka ei olisikaan suorassa yhteydessä siihen. Ja klitoris ulottuu paljon isommalle alueelle, kun yleisesti luullaan. Emätin itsessään on melko tunnoton. Se on synnytyksen takiakin jo luonto näin hoitanut. Ensimmäiset sentit ovat tuntoherkimmät. Ja tietenkin kohdunkaula. Mutta harvempi taitaa haluta, että sinne tökitään. Tämä on lääketieteellistä faktaa.

No kylläpä tuli paljon hienoja sanoja yhdessä kappaleessa.

Mutta siis miksi tehdä asioista monimutkaisia? Iso muna tuntuu paremmalta ja semmoisen kanssa saa paljon enemmän orgasmeja kun pienen kanssa. Ja tämä on TOSIELÄMÄN faktaa!

N36

Vierailija
12/17 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7432 kirjoitti:

Mutta siis miksi tehdä asioista monimutkaisia? Iso muna tuntuu paremmalta ja semmoisen kanssa saa paljon enemmän orgasmeja kun pienen kanssa. Ja tämä on TOSIELÄMÄN faktaa!

N36

Voisitko täsmentää hieman minkä kokoinen on mielestäsi riittävä tai paras? Vai vaikuttaako muutkin asiat kuin koko?

Vierailija
13/17 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7432 kirjoitti:

N36

Voisitko täsmentää hieman minkä kokoinen on mielestäsi riittävä tai paras? Vai vaikuttaako muutkin asiat kuin koko?

Sanoisin, että yli 20 senttinen ja 5 cm paksu alkaa olemaan hyvä koko ja tietty mitä isompi sen parempi. Muut asiat ei kauheesti vaikuta, sanotaan että jos mies on TODELLA taitava voi semmoinen pienehkö 18 senttinen tuntua yhtä hyvältä kuin 20-senttinen.

N36

Vierailija
14/17 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi Suomessa on jo paljon mustia miehiä. Eihän kaikilla niilläkään iso ole, mutta yleensä on. Varmaan kahdelta kolmesta, löytyy se yli 18 cm. Ja mikä tärkeintä, niin sieltä voi löytyä myös jättikulli. Toden näköisyys, tähän ihanuuteen on ainakin paljon isompi, kun Suomi poikien kanssa. Onnea etsintään, mikäli ei jo ole löytynyt. TV. "Pieni" mies.

Vierailija
15/17 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi Suomessa on jo paljon mustia miehiä. Eihän kaikilla niilläkään iso ole, mutta yleensä on. Varmaan kahdelta kolmesta, löytyy se yli 18 cm. Ja mikä tärkeintä, niin sieltä voi löytyä myös jättikulli. Toden näköisyys, tähän ihanuuteen on ainakin paljon isompi, kun Suomi poikien kanssa. Onnea etsintään, mikäli ei jo ole löytynyt. TV. "Pieni" mies.

Samaa mieltä! Vaikka maahanmuuttajia aina haukutaan niin ainakin se on selvää että mahdollisuus ison peniksen löytämiseksi kasvaa tumma ihoisten miesten lisääntyessä merkittävästi. Minua on aina kiehtonut mustat miehet ja olenkin onnellinen että niitä on nykyään niin paljon. Nuorena niistä sai vain haaveilla mutta nyt se on minulle oikeeta elämää. Olen rakastellut noin kymmenen mustan miehen kanssa viimeisen kymmenen vuoden aikana ja täytyy sanoa että kaikilta olen saanut todella tyydyttävää seksiä eikä pieniä peniksiä ole näkynyt. Viimeisimmältä toki parasta koska hänellä noin 27 cm pituutta ja ympärysmittaa 16 cm. Sexi on taivaallista ja orgasmitakuu pitää joka kerta! Tästä aion pitää kiinni!!

N47

Vierailija
16/17 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta kalusta ei ole mitään hyötyä, jos naista ei saa ensi kiimaan. Pelkällä höyläämisellä mitään tule. Jos saa kiimaan, niin sitten siitä voi olla lisähyötyä. Voi olla, mutta kiimaisen naisen laukaisemiseen riittää sormettaessa myös yksi sormi.  Oma vaimokaan ei laukea isollakaan, jos ei ole tarpeeksi kiimainen ja sittenkin jos ei laukea ekan 5min sisällä, niin ei millään jyystöllä. Siitä kaikki pidempi on sitä huonompi mitä kauemmin oma laukeaminen kestää. Muutenkin isolla ei voi naida, ennen kunnollista esileikkiä ja lämmitystä.

Vierailija
17/17 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä ei tarvita montaakaan työntöä kunnes ensimmäinen tajunnan räjäyttävä orgasmi tulee."

Kuullostaa ennenaikaiselta siemensyöksyltä niitä iän mukanaan tuomia ongelmia. Osanottoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi