Mies haluaisi että menisin siivoomaan
Kommentit (13)
Mitä sitten? Miksi luulet että ketään kiinnostaa huono parisuhteesi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Miksi luulet että ketään kiinnostaa huono parisuhteesi?
On siinä hyviäkin puolia. Luulin että mies tajuaisi etten sellaisiin töihin pysty.
Vai että 'sairauksia'... Esim lorvikatarri?
Vierailija kirjoitti:
Kivikissa?
Sehän se, alkuperäinen uniikki lumihiutale
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin töihin pystyisit?
En minkäänlaisiin.
Sitten sairaslomaa tai eläkkeelle. Voi muuten olla, että mies yksi päivä kyllästyy elättämään. Ellei sitten kotityö- ja seksipalvelut ole viimeisen päälle hyviä.
Rahalle vastinetta kirjoitti:
Sitten sairaslomaa tai eläkkeelle. Voi muuten olla, että mies yksi päivä kyllästyy elättämään. Ellei sitten kotityö- ja seksipalvelut ole viimeisen päälle hyviä.
Voihan se kyllästyä. Tosin olen minäkin paljon perhettä omilla rahoillani elättänyt.
Se sun miehesi muuttaa mieltään tosi tiheään. Eihän siitä ole kuin pari päivää, kun se halusi että lähdet opiskelemaan.
Kirjoitusvirhe, k i r j o i t u s v i r h e! Kuuluu olla siivoamaan. Haahhaahaaaaa, minä huomasin ensin, minä, minä. Nyt ei tarvitse koko sisällöstä keskustella lainkaan kun heti otsikossa on kirjoitusvirhe.
Kylläpä tuli tällaiselle vanhalle ikityöttömälle palstaroikkujalle hyvä olo!
Vierailija kirjoitti:
Se sun miehesi muuttaa mieltään tosi tiheään. Eihän siitä ole kuin pari päivää, kun se halusi että lähdet opiskelemaan.
No ehkä se tajusi että mua ei niin vaan hyväksytä opiskelemaan ja töistä saisi rahaa.
Mieskö teillä aina siivoo?