Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tehnyt kaupalle kirjallista valitusta, jos, niin miksi?

Vierailija
31.08.2017 |

Itse laitoin palautteen kun tumman riisin seasta löytyi pieniä kuoriaisia. Sain lahjakortin ks. kauppaan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chorizo maistui perseeltä. Korvasivat paketin hinnan, ei muuta...

Vierailija
2/3 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän valmissalaattipussista puuttui krutongit. Valitin nettilomakkeella. Salaatti makso jonkun alle 3 e, hyvityksenä sain tilille 5 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä jo pidemmän aikaa miettinyt, että ottaisin yhteyttä mm. Alepan  paistopisteen ylipaistettujen tuotteiden takia.  Olen vannottanut puolisoani, ettei saa ostaa jollei paistopinta ole kyseisen tuotteen mukainen.   Mikäli tuotteet on vaikka vain reunoista lähes mustiksi poltettu, niitä ei saa ostaa edes alennuksella.  

Mielestäni mikään työ ei ole niin vähäpätöinen, etteikö tekijää pidä kunnolla perehdyttää.  Alepat eivät ole ainoat kaupat joissa paistopisteessä olisi tarvetta opastaa miten paistotyö tulisi tehdä.  

Mikäli paistoksenne kärähtää, niin älkää ihmeessä sulkeko silmiänne ja olettako, että asiakas on niin tyhmä, että ostaa pilalle paistettua priimana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä