Onko täällä muita, jotka eivät ole käyneet koko kesänä kotimaassa järven rannalla uimassa ja aurinkoa ottamassa?
Kommentit (17)
En minä käy siellä vaikka ois kuumakin. Tykkään merestä enemmän, varsinkin Välimerestä.
Ei täällä ole järviä, merenrantaa kyllä vaikka millä mitalla. Merivesi oli lämpimimmillään +22.
Olen viettänyt aikaa istuskelemassa auringossa mutta en ole käynyt uimassa. Auringonottamista sinänsä en harrasta (siis jos sillä tarkoitetaan sitä, että makaa auringossa ruskettumistarkoituksessa.)
Täällä on sekä järviä, että meri, mutta emme tykkää merestä.
Järvessä kävin kerran, viimeisenä lomapäivänä. Aurinkoa en tykkää ottaa.
Viimeeksi olin uimarannalla 15-vuotiaana, vuonna 1988.
Siitä voit arvailla olinko tänäkään vuonna käristämässä ihoa tai uimassa...
En mennyt minäkään järven rantaan. Meressä uin vaikka kuinka paljon.
En ui luonnonvesissä, ne on aina kylmiä.
En ota aurinkoa ikinä.
Eli noin 16 vuoteen en ole tehnyt kumpaakaan.
En käy koskaan järven rannalla enkä ota aurinkoa, oli keli mikä hyvänsä.
En käynyt rannalla kertaakaan. Täällä helsingissä ei ollut kertaakaan niin lämmin, et olis rantsuun lähtenyt. Oltiin muutama viikko kreikassa ja siellä oli lähes 40 lämmintä. Oli todella ihanaa maata rannalla siellä.
Olipa hassu otsikko, ikään kuin kaikki kävisivät järvien rannoilla.... itse käyn vain merellä. Tänä kesänä en ole tehnyt sitäkään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hassu otsikko, ikään kuin kaikki kävisivät järvien rannoilla.... itse käyn vain merellä. Tänä kesänä en ole tehnyt sitäkään kyllä.
Saatika sitten, että kaikki ottaisivat aurinkoa.
Yhtenä päivänä kävin meressä uimassa, siinä se.
En ole kertaakaan käynyt rannalla enkä meressä tai järvessä uimassa tänävuonna. Aina niin pilvistä ja tuulista ettei kannata tuohon 2km päähän lähteä. Heti kun ehtii sinne on aurinko pilvessä.
Oman pihan altaassa olen käynyt lähes päivittäin kastautumassa juhannuksen jälkeen mutta veden lämpötila korkeimmillaan 17. Aurinkoa olen yrittänyt ottaa tässä omalla terassilla n 10 min kerrallaan. Viltti vieressä että voi vetää päälle kun pilvistyy.
Ihan hirveä kesä:( Onneksi oltiin muutama viikko lämpimässä ja taas lähden 2 vkon kuluttua
En muista, milloin olen uinut järvessä. Asun kilsan päässä merestä, mutta en ui siinä ikinä (liian likainen). En ole ikinät ottanut aurinkoa. Kävin useita kertoja rantakahvilassa kaffella, kuten muinakin kesinä.
En ole kotimaassa käynyt rannalla sitten teinivuosien. Jos välttämättä rannalle haluan, teen sen ulkomailla. Useimmiten kuitenkin käyn kaupunkilomilla tai resorteissa keskellä viidakkoa esimerkiksi vesiputousten lähellä, joissa ei edes ole uimarantaa.
En ole uinut enää moneen vuoteen Suomessa. Enkä muuten ole ottanut rannalla aurinkoa varmaan 20 vuoteen. Siinä en näe mitään järkeä muutenkaan.
Luonnonvesissä uin ainoastaan ulkomailla, kun tarkenee uida.