Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän uusia Ensitreffit alttarilla -osallistujia ei ole vielä esitelty?

Vierailija
31.08.2017 |

Siis tämä Suomen version neljäs kausi alkaa jo ensi tiistaina, eikä osallistujia ole vielä esitelty. Aiempina vuosina esittelyä ei muistaakseni ole jätetty näin viime tippaan. Ainakin viikkoa paria aiemmin on tullut kuvat ja perustiedot nettiin. Minkähän takia nyt vitkutellaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi ettei osallistujien tarvitsisi kestää pelkästään ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua mm. tällä foorumilla. Jos osallistujat paljastetaan vasta sitten, kun on muutakin puhuttavaa kuin ne pärstäkertoimet, on ainakin toivoa että kommentointi ei keskittyisi pintaan.

Vierailija
2/4 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tuo ulkonäön ruotiminen ym. ikävä keskustelu ja sen estäminen kävi mielessä yhtenä syynä, mutta kanavalle luulisi olevan tärkeää saada huomiota ohjelmalle. Onko sitä sitten mainostettu paljon tv:ssä? Katson itse nykyään kaikki ohjelmat netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tuo ulkonäön ruotiminen ym. ikävä keskustelu ja sen estäminen kävi mielessä yhtenä syynä, mutta kanavalle luulisi olevan tärkeää saada huomiota ohjelmalle. Onko sitä sitten mainostettu paljon tv:ssä? Katson itse nykyään kaikki ohjelmat netistä.

Aika moni katsoo nykyään ohjelmia netissä. Ehkä kanava ei ole pitänyt ennakkomarkkinointia tärkeänä, koska myös ohjelman jo alettua ja jatkuttua jonkin aikaa on mahdollista aloittaa seuraaminen alusta. Siis ohjelman ensimmäiset jaksot toimivat ennakkomarkkinointina. Ohjelmahan on ollut myös pitkään niin suosittu, että kanava luottanee tiettyjen sarjan fanien hakeutuvan sen pariin ilman ennakkohehkutustakin.

Vierailija
4/4 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja kiitos muuten ap tästä avauksesta. Nyt minäkin tiedän olla linjoilla ensi tiistaina! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi