Sukulaisilleni tapahtui eilen hassu juttu: omistajiltaan kadonnut kissa oli kävellyt ihan pokkana heidän taloonsa sisälle avoimesta ulko-ovesta ja alkanut naukumaan
Kissalla oli kaulapanta, josta löytyivät omistajan tiedot, joten kissa saatiin palautettua perheelleen muutaman kilometrin päähän. Omistajan mukaan kissa on normaalisti todella arka, joten aika hassu juttu kaiken kaikkiaan.
Kommentit (12)
Kissat rules kirjoitti:
Jos se tuli pyytämään jelppiä😊
Onneks toi meille tullut kissa nuoli itse ahterinsa. En olis jelppinyt siinä puuhassa:)
Ihana itsevarmuus-"Tässä mä nyt sitte oon!:) "......kissat.....
Meillä tuli kerran meidän neitikissan perässä sisään isokokoinen kollikissa, jota en tahtonut saada talosta ulos. Sähisi ja kävi päälle. Lopulta sain maton heitettyä sen päälle ja sillä tavalla pihalle. Ei ollut yhtään hassua.
Ite olisin ihan ihastuksissani misuvieraista, vaikka viereen nukkumaan. Toivottavasti eivät luota vääriin tyyppeihin.
Meille tuli kans joskus kaulapannaton kissa sisälle. Se ei ikinä lähteny pois.
Joskus luin jostakin , että vapaana kulkevat kissat varmistavat reviirillään 2-3 "varakotia" jossa hädän tullen saa ruokaa turvaa ja vähän rapsutustakin. Olisiko jostain tällaisesta kyse. Kissat on kyllä hassuja ja ihania.
Minulle on käynyt nuo kaikki ja myös pennut on olleet mukana.
Kun asuin alimman kerroksen solussa, meille tuli kerran nälkiintynyt kissa tuuletusparvekkeen kautta syömään siskoni kissan ruokia. Vieras kissa oli huonokuntoinen, mutta hyvin ystävällinen ja haki selvästi huolenpitoa. Poistimme siltä muutaman punkin ja toimitimme eläinlääkäriasemalle.
Kissat ovat sellaisia. Ne saattavat valita itse kotinsa ja kaveri voi varautua siihen, että kissa on päättänyt muuttaa sinne.
Meille oli kissa tullut ikkunasta. Siinä se sängyllä nuoli persustaan koipi kattoa kohti. Kaiken kaikkiaan hassua.