Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on aika sanoa Rakastavansa toista?

Vierailija
31.08.2017 |

Voiko rakkaus syttyä jos ei ole lainkaan fyysisesti nähty tai aloitettu muuten tapailua?
Voiko rakastua ensi silmäyksellä, ilman ihastumisvaihetta? Vai onko rakkautta vasta sitten kun pitempään oltu yhdessä? Onko mies ja nainen asiassa erimieltä, ja voiko mies edes rakastua niinkuin nainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo pitkään rakastanut toista.

Vierailija
2/6 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko rakkaus syttyä jos ei ole lainkaan fyysisesti nähty tai aloitettu muuten tapailua?

Voiko rakastua ensi silmäyksellä, ilman ihastumisvaihetta? Vai onko rakkautta vasta sitten kun pitempään oltu yhdessä? Onko mies ja nainen asiassa erimieltä, ja voiko mies edes rakastua niinkuin nainen?

Minun mielestäni sen voi sanoa heti, kun sille vain itsestä tuntuu! Jos toinen menee "puihin" ja lopettaa suhteen sen tähden kun toinen kertoo tunteistaan, on kyseessä vain positiivinen loppu suhteelle.

Suhde joka ei kestä alusta lähtien tunteista puhumista ja niistä kertomista on pelkkää pelien pelaamista.

Minä en ainakaan halua olla suhteessa, jossa tunteita täytyy pidätellä tietyn ajan, ennen kuin niistä voi toiselle kertoa. Se joka toisen tunteista pahastuu, ei ole niiden tunteiden arvoinen mistään kohdasta, eikä sellainen ymmärrä rakkaudesta edes alkeita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen koe asian yksilöllisesti. Jollekin "rakkauden syttymiseen" riittää yksi keskustelu, toinen tarvii kuukausien yhdessäolon.

Siitä voi puhua, kun itsestä tuntuu siltä, että sen haluaa toiselle kertoa.

Vierailija
4/6 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä rakastamisella tarkoittaa. Itselleni se on niin vahva sana, että en heittele sitä kovin huolettomasti. Jos joku sanoisi rakastavansa minua ennen kuin olisimme edes tavanneet, niin juoksisin pakoon. Sama, jos hän sanoisi sen muutaman viikon tai kuukauden tapailun jälkeen.

Vierailija
5/6 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelen elämääni tunnen etten koskaan ole saanut rakkautta keneltäkään enkä edes kuullut että joku olisi vapaaehtoisesti sanonut rakastavansa. Itse olen kyllä sanonut että rakastan. Ehkä minäkään en ole voinut rakastaa kun minuakaan ei ole rakastettu? Mielestäni kiintymys ei korvaa rakkautta.

Vierailija
6/6 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten kun osaa kirjoittaa suomea oikein eikä  laita isoja kirjaimia sinne minne ne eivät kuulu. Ota se ennakoiva tekstinsyöttö veks, jooko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi