Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi olisi väärin, että mies

Vierailija
31.08.2017 |

elättää perhettä ja nainen hoitaa lapsia ja kotia? Minä ainakin haluan miehen, joka haluaa elättää perheensä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, että on väärin? Tärkeintä on, että sinä ja mies pääsette sopuun asiasta ja molemmat ovat onnellisia

Vierailija
2/3 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tulee siinä vaiheessa, kun mies ei enää haluakaan elättää vaan haluaa eron. Sinun kannattaa keskustella tuosta meihen kanssa etukäteen, miten varmistatte sen, ettet ole yli nelikymppisenä menossa työmarkkinoille ilman mitään työkokemusta. On se miehellekin raskasta olla perheen ainoa tulonsaaja, siinä ei mies voi uupumuksen yllättäessä lyhentää työpäivää tai kouluttautua uudelle alalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ennemminkin se on väärin että tänä "tasa-arvon" aikana moni nainen painostetaan sekä olemaan korkeasti koulutettu kovapalkkainen urananainen SEKÄ hoitamaan lapset ja olemaan se joka on pääasiallisesti vetovastuussa jopa silloin kun mies jotenkin vaivautuu osallistumaan.

Minunkin appivanhemmat oikein sanoo kuinka se olisikin vääryys jos heidän poikansa joutuisi hoitamaan meidän vauvaa kun se on kuulemma luonnostaan naisen homma. Kumminkin sitten seuraavassa lauseessa huolissaan kyselevät että aionhan minä sitten kantaa korteni kekoon nyt sitten työssäkäynnissä ettei NYT SITTEN VAAN heidän mussukka joudu elättämään minua ärsyttävää ämmää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä