Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisin asunnon ihastukseni/hoitoni uuden kodin vierestä, en kehtaa muuttaa

Vierailija
31.08.2017 |

En enää ole edes kauhean ihastunut, mutta vaikuttaa ihan sieltä epätoivoiset-ketjun tapahtumalta, että muutan naapuriin juuri samoihin aikoihin kun hänkin muuttaa. Nykyisessä asunnossa olen asunut tosi kauan.
Mitä tekisitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lettu levälleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mutta tekisin selväksi että on sattumaa ja etten nyt hänen sijaintinsa takia kieltäydy hienosta asunnosta. Miten sen nyt itse kullekin sanoo sopivalla tavalla.

En muuttaisi ottamatta asiaa esiin, mieluiten ennen muuttoa, tai jopa ennen lopullista päätöstä.

Vierailija
4/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukavaa törmätä päivittäin kadulla ja lähikaupassa sitten kun hoitosuhde päättyy.

Vierailija
5/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lettu levälleen

Vierailija
6/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin mutta tekisin selväksi että on sattumaa ja etten nyt hänen sijaintinsa takia kieltäydy hienosta asunnosta. Miten sen nyt itse kullekin sanoo sopivalla tavalla.

En muuttaisi ottamatta asiaa esiin, mieluiten ennen muuttoa, tai jopa ennen lopullista päätöstä.

En usko että se mitenkään uskoo, että voi olla sattumaa. Sinänsä se ei haittaa, mutta entäs kun kaupungissa alkaa kiertää huhu että olen outo stalkkaaja... Alkaa haitata jo vähän, jos kaikki uskovat! Ap

Vierailija
7/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kämppä on hyvä ja hyvällä paikalla, ota se ja käyttäydy asiallisesti ja normaalisti jos/kun kohtaatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme