Miks jotkut naiset naurahtavat saatuaan orgasmin?
Kommentit (15)
"Mitä ne väittää, ihan kivojahan nuo miehet onkin."
Itse rupean hymyilemään tai saatan juurikin naurahtaa kun hyvä tunne ja rento olo. Jos ei kumpaakaan tule niin oli huono orgasmi.
Hämmennys omasta paljastuneisuudesta, orgasmin kourissa sitä on aika omissa maailmoissaan
Koska se on aika hauskaa hommaa? Nautinnon ja ilon kukkuloillahan siinä ollaan, tunteet pinnassa.
Kyllä miehetkin naurahtelee. Kai se tuntuu niin hyvältä, että pääsee pieni naurahdus.
Miksi esim. huvipuistolaitteissa nauretaan, jännää, hauskaa tjt.
Se on sellainen vartalon ja tajunnan yhteistyössä purkautuva puhdas onnenkimara
En minä kyllä. Jälkikäteen sitä on vain voipunut ja rento.
Aika paskaa seksiä ollu jos ei yhtään hymyilytä. Meillä ainakin ihan nauretaankin vällyjen välissä ja hyvä niin!
Minä joskus liikutunkin, kun on vaan niiiin ihanaa
Minä saatan jopa alkaa itkeä, jos on oikea (tai väärä) hetki, jolloin olen tosi herkillä, väsynyt ja tunteellinen.
Olen kateellinen. Mun orgasminsaantikyky on vaan kadonnut jonnekin. En pysty enää saamaan miehen kanssa, yksikseni kyllä :(
Orkku Orava kirjoitti:
Naurahtavat onnistuneen teeskentelyn päätteeksi.
Itseään naiset tässä vain huijaavat. En ole ymmärtänyt koskaan, miksi nainen olisi erityisen ylpeä ja tyytyväinen siitä, että sai feikattua orgasmin. Itsehän siinä vain nautinnon menettää!
Että olen tiukkapipo ja todella tarkka säännöistä, kun todellisuus on että vapaa-aika menee monesti kannabista poltellen ja kausiluontoiseen ryyppäämiseen
Vierailija kirjoitti:
Että olen tiukkapipo ja todella tarkka säännöistä, kun todellisuus on että vapaa-aika menee monesti kannabista poltellen ja kausiluontoiseen ryyppäämiseen
Ja oli väärä ketju :DDDD
Naurahtavat onnistuneen teeskentelyn päätteeksi.