Ostanko iPhone 6 tai iPhone SE32GP puhelimen
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Huawei
Ei huawei
IPhone siksi, ettei tarvitse laittaa virustorjuntaa
Ap.
En ostaisi Applea, on ihan kamalaa roskaa, inhoan omaa seiskaani.
Molemmissa on sama tekniikka. Kokeile, sopiiko pienempi SE vai suurempi 6 paremmin käteesi ja käyttötarkoituksiisi. Itse ostin SE:n, koska se mahtuu paremmin taskuun.
Se = pienempi näyttö, neljä tuumaa
6S = näyttö 4,7 tuumaa ja kuuskymppiä kalliimpi
Ottaisin sen6S:n, jos ei jo olisi 7/128 gigasena.
Applen käyttöjärjestelmäpäivitykset on saatavilla myös vanhempiin puhelimiin, joten käyttöarvoa kestää pitkään.
Android luureille hyvä jos saa käyttispäivityksen vielä ostovuotta seuraavana vuonna. Minulla on itsellä ollut neljä anteroluuria ja tuohon käyttisperseilyyn loppui niiden ostaminen!
Netflixin ohjaaminen on ollut tuolla Applella selkeästi vakaampaa, samoin kaikkinaiset hyytymiset ja kaatuilut ovat loistaneet poissaolollaan. Toisin oli anteroluureilla. Lisäksi akkukesto on ollut puolta pitempi niihin androideihin verrattuna. Surkuhupaisaa on anteroiden lippulaivapuhelimien muistin paisuminen . Suurimmat lienevät jo 8GB. Applella pärjää puolta pienemmällä muistimäärällä. Se on ohjelmien optimointitaito!
Osta kumpi vaan Apple!
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko tätä hieman?
Mistä edullinen suojakotelo iPhone 6 32GT
Puhelimeen?
Vittuako ostatte valmiiksi vanhaa teknologiaa, applen laitteet on vuosia jäljessä Samsungista.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako ostatte valmiiksi vanhaa teknologiaa, applen laitteet on vuosia jäljessä Samsungista.
Käyttömukavuus ja tekniikan uutuus ei aina kulje käsi kädessä.
SE. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ja sun pointtis oli?
Jos halua tihrustaa pienestä näytöstä joka on suoraa 2012 luvulta netflixiä niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako sulle kuuluu mitä mä ostan! 😘
Vierailija kirjoitti:
SE. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos halua tihrustaa pienestä näytöstä joka on suoraa 2012 luvulta netflixiä niin siitä vaan.
Kaikki eivät halua tihrustaa Netflixiä edes 7S:n ruudulta. Sitä varten on tabletit ja läppärit.
SE. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SE. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos halua tihrustaa pienestä näytöstä joka on suoraa 2012 luvulta netflixiä niin siitä vaan.Kaikki eivät halua tihrustaa Netflixiä edes 7S:n ruudulta. Sitä varten on tabletit ja läppärit.
Tämä nimenomaan. Mulle aikoinaan valikoitui ekaa kertaa Apple siksi, koska oli fyysiseltä kooltaan pienin liikkeen valikoimassa olleista tarpeisiini sopivista puhelimista.
Vierailija kirjoitti:
SE. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olet hieman ajasta jäljessä. Et saa millään kännykän kokoisella laitteella nautintoa Netflixistä. Vaikka sinulla olisi jokin kuuden tuuman lohmo. Kymmenen tuumaisella jo tekee jotakin, mutta mieluummin kuitenkin kunnon töllö.
Itselläni on ollut viiden ja puolen tuuman älyluuri ja sillä voi auttavasti selailla lehtiä, mutta on kuitenkin kaamean kokoinen taskuun. Pieniin päin ollaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko tätä hieman?
Minulla ollut Lumioita , androideja ja nyt tämä iPhone 7, Android on kaikista sekavin ja erimerkeissä eri toiminnot ja lisäksi mainoksia ja vakoilua Googleen. Tässä seiskassa ei ole mitään parempaa verrattuna kaksi vuotta vanhaan 950 Lumian, mutta paljon asioita huonommin.
Lumia on nopeampi käyttää, näppis parempi, paluu nappi aina samassa paikassa, kun Applessa seikkailee appsista riippuen, näyttö huonompi, kamera huonompi, ei langatonta latausta, omat paskat laturit ja johdot. HF ei toimi enää autossa jne..
SE. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Applessa ei ainakaan löydy käyttömukavuutta, vain dataraivoa kun niin hidas käyttää.
Hassua kuinka nämä appleuskovaiset käyttäytyvät, kuin minkä tahansa muun sekokultin tai himouskovaisten lailla, eikä nähdä kuplasta ulos. Itse en maksa puhelintani itse, vaan saan valita minkä tahansa, en aio enää ottaa aplea.
Huawei