Altistus ja altistus ja vielä kerran altistus...
En ymmärrä tuota kelan käytäntöä ollenkaan, siis omalla maidolla altistaminen ei riitä, vaikka siinä olisi käytetty maitotuotteita. En millään uskaltaisi ja haluaisi korviketta antaa, kun tiedän jo ettei se käy kuitenkaan. Meillä aika entisenlaista menoa, eli välillä tosi hyvin, välillä huonosti (sen tosi sanan jätän tuosta huonon edestä pois, eli vähän paremmin kokonaisuutena siis). Syön edelleen pelkkää bataattia ja riisiä itse, mutta nyt vauva saa korviketta lisänä jo aika paljon. Peptidi käytössä, ja ainakin vielä tuntuisi sopivan, lääkärissä käytiin ja sieltä tuli ohjeet tälle altistukselle. Refluksi parempi silloin kun muutenkin parempi ja huononee aina silloin kun saa mun maidon kautta jotain epäsopivaa. Nimittäin tuossa viime viikonlopulla sorruin syömään ja söinkin kaikkea oikein urakalla, olin vuorokauden imettämättä, mutta eihän ne mihinkään niin nopeasti maidosta häviä, joten nyt on sitten ollut taas huonompia öitä. Mutta siis maitoaltistukseen menossa. Oireethan eivät tule ihan noinvaan, vaan suolioireet näkyvät n. 1-1.5 vuorokautta siitä kun jotain epäsopivaa aloitettu.