Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikissa, mikä välikausi puku?

04.04.2006 |

Olen ihan paniikissa... Olen etsinnyt varmasti 15 kaupasta välikausipukua 1,5 v tyttärelle. Haluan ostaa 2-osasen välikausipuvun. Mutta minkä merkkinen? Mikä on hengittävä ja mukava päiväkoti ulkoilupuku? Reimatec:iä, tai tavallista Reimaa? Lennee tai Lassie? jne... Mikä on sun mielipide? Olisin superkiittollinen vastauksenne. Pitää mennä ostaa puvun tänään....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi satsata kalliiseen pukuun joka mahdollisesti pian pilalla. Kurahousut vaan puvun päälle niin hyvin pärjää. Isommilla lapsilla meillä onkin sitten Lennen vkhaalarit ja ovat olleet oikein hyvät.

Vierailija
2/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä nyt kattellut niitä niin parhaan näkönen ja kulutusta kestävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vannon Reimatecin nimeen, meillä ollut Reimatecin välikausihaalari TODELLA kovassa käytössä kahdella pojalla ja todella hyvässä kunnossa vielä, suosittelen. Meillä on ollut myös Reiman kaksi osaisia pukuja, suosittelen.

T:Mareila+pojat

Vierailija
4/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mielestäni hyviä :)

Vierailija
5/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jos meinaa 2-osaisen ostaa noin pienelle, niin sen päällä täytyy käytännössä käyttää aina kurahousuja märällä kelillä. Eihän 2-osainen voi olla vedenpitävä maassa könyävällä: vaikka kankaat olisivatkin, kun kuravesi menee siitä housun ja takin välistä sisään. Eli ostaisin vaikka Lassien tms. pehmeän puvun, joka tuntuu mukavalta myös kurahousujen alla.

Itse kyllä puen mieluiten vedenpitävät haalarit sekä 2v että 5v lapsille, kun ulkoilemaan tai päiväkotiin menevät. Varsinkin isompi on usein ihan kaulaan asti kurassa. Kaupungille, ja kesällä kuivalla ilmalla sitten pannaan takki ja housut. Remu ja Jonathan -haalareihin ollaan oltu tyytyväisiä, kalleimpia ei ole ollut tarvetta kokeilla.

Vierailija
6/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalari on paljon parempi isommallakin lapsella, siihen on helpompi pukea kurahousut päälle eikä se nouse silleen ylös ku takki rymytessä. Ostin Lassietecin 4-vuotiaalle ja 2-v pojalle rasavil. Päiväkodissa toivoivat myös semmosta minkä voi laittaa kuivauskaappiin. Olen tyytyväinen hankintoihin. Meillä on myös viimevuotinen remun 2-osainen kosteussuojattu puku, se on ollut kestävä mutta vedenpitävyys kyllä hävisi yhden käyttökauden aikana vaikka oikein pesin kun piti niin usein pestä.

Kurahousut rules!