Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mammat auttakee! Mistä treenirikoot, josta ei näy persus läpi?

Vierailija
29.08.2017 |

Mulla on kotona vanhoja niken ja h&m:n trikoita, jotka alkaa olee jo aika kulahtaneita. Näistä vanhemmista ei ole näkynyt niin hirveästi läpi, toki vähän tuntuu näkyvän kaikista. Kävin tänään henkkamaukalla etsimässä uusia ja järkytyin sovituskopissa, järjestäen kaikista kuulsi pylly suoraan läpi! Ei tarvinnut edes pyllistellä peilille. Kokeilin vielä koon isompia, jotta kangasta olisi enemmän. Ei auttanut!

Onko ne tarkotuksella nykyään tollasia vai pitääkö vaan siirtyä kalliimpiin merkkeihin? Ja näkyykö niistäkin sitten.. Olen joskus aiemmin testaillut adidaksen pöksyjä, mutta en huomannut niissä mitään eroa ketjuliikkeiden omiin. Ainoastaan nike on jossain määrin onnistunut olemaan hieman parempi.

Mutta jos teillä on jotain täsmä vinkkejä, niin niitä kaivataan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole huomannut salilla kertaakaan, että jollakin olisi näkynyt perse läpi trikoista. Eli ei luulisi olevan ongelma.

M35

Vierailija
2/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitelist saa aika hyvii, jos siel sattuu olemaan....

Vierailija
4/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aim`n treenitrikoot ainoat kyykky varmat ja olen testannut monia. 

Vierailija
5/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike Power legendit..!

https://www.sportamore.fi/tuote/133151-nike-power-legend-tight-f-svart

Luitko edes käyttäjä arvosteluita..? Jo ensimmäisessä mainitaan alushousujen näkymisestä läpi kankaan.

Vierailija
6/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nike Power legendit..!

https://www.sportamore.fi/tuote/133151-nike-power-legend-tight-f-svart

Luitko edes käyttäjä arvosteluita..? Jo ensimmäisessä mainitaan alushousujen näkymisestä läpi kankaan.

En lukenut, vaan suositus perustui omaan kokemukseen. Itselläni on kyseiset housut käytössä, ja näiden kangas on ainakin omissani paksuinta mitä muissa trikoissa. Ei kuulla läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan