Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ylipainoisilla selvittämättömiä henkisiä lukkoja

Vierailija
29.08.2017 |

jotka estää laihtumisen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain varmaan on. Ja toiset taas eivät jaksa välittää ulkonäöstään yhtä paljon kuin ruoasta ja sohvasta, mutta se on enemmän mukavuudenhaluisuutta tai laiskuutta kuin mt-ongelma.

Vierailija
2/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulla. Sen sijaan minulta on poistettu kilpirauhanen eikä tyroksiini toimi kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino voi myös aiheuttaa niitä lukkoja. Olkaa lempeitä itsellenne ylipainosta huolimatta ja laihdutte huomaamattanne. Kiinnekohta vaan muualle kuun syömiseen.

Vierailija
5/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minulla. Sen sijaan minulta on poistettu kilpirauhanen eikä tyroksiini toimi kunnolla.

Minulla alkoi toimia, kun sain ferritiinitason nostettua viitealueen yläpuoliskolle. Tyroksiini tarvitsee rautaa. Ja kaikki tarvitsevat jodia.

Vierailija
6/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin varmaan totuttuja tapoja ja nuorempana koettuja huonoja kokemuksia liikunnasta. Eri laihdutusfirmat sitten yrittävät rahastaa ylipainoisia myymällä heille (netin kautta) samat ohjeet kaikille, ilman mitään yksilöllisyyttä, ja pahimmilaan jos ne huonot ohjeet eivät toimikaan niin myydään siihen päälle vielä henkistä valmennusta.