Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituiset menkat, neuvoja? kokemuksia?

WorriedMom
29.08.2017 |

Olen 30-vuotias nainen. Kuukautiset on aina olleet ns. normaalit ja todella säännölliset, ja nyt tapahtuu kummia.. Kuukautiset alkoivat normaalisti ja loppuivat viikko sitten. Eilen huomasin että vessassa käydessä tiputtelee ja jää verta paperiin pyyhkiessä. Laitoin siteen, ja verta alkoi tulla sitten muutenkin illalla/yön aikana. Rinnatkin meni tosi araksi. Mitään kipuja ei ole. Hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt vuosiin. Mistä tämmöinen voisi johtua? Ajattelin tehdä raskaustestin ja seurailla tilannetta nyt ainakin ennenkuin alan lääkääriin soittelemaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa...

Lähinnä siis mietityttää kohdunulkoiset yms. Voisiko oireilla näin... Ja kiitos jos joku viitsii vastata.

Vierailija
2/8 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kohdussa tulehdus kun oli tuollaista. Parani antibiootilla. Myöhemmin poistatin kuparikierukan kun sama toistui. Mene gynelle, älä arvauskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koskaan kierukkaa. Oliko sulla mitään muita oireita tuossa tulehduksessa kuin vuoto?

Ap

Vierailija
4/8 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno.

Vierailija
5/8 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, myöhäinen vastaus, tulehduksen oireita oli alavatsakivut, pieni kuume, ylimääräiset "menkat", hieman hajua, rinnat todella kipeät.

Vierailija
6/8 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhainen keskenmeno?

Vierailija
7/8 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mass Effect se Kaiden Alenko... jotain. Pelkkä tietokone hahmo mutta komea :D

Vierailija
8/8 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiertohäiriö? Mulla on yleensä aika pitkä kk-kierto (35 päivää suunnilleen), mutta pai kertaa uudet kuukautiset ovat alkaneet reilu viikko edellisten loppumisesta. Ei ole ollut mahdollista että olisin ollut raskaana eikä myöskään ollut mitään tulehdusta (tai jos oli niin ainakaan minä en huomannut sitä mistään). Olen pistänyt vaan jonkun tilapäisen häiriön piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan