Mitä ajattelet ihmisestä, jolla näet vaaleanpunaisen älypuhelimen?
Kommentit (23)
En sen enempää kuin mustan tai valkoisen kännykän omistajasta. Saa olla aika erikoiset kuoret että tulee noteerattua.
Nainen jolla tarve alleviivata kulutusvalinnoisaan ja kaikessa naiseuttaan.
Että hän pitää vaaleanpunaisesta väristä. Tyttömäinen.
En mitään mutta miettisin että mikä puhelin, saisinko itsekin sellaisen.
Jos se on oikein prinsessan pinkki, niin kyllähän häntä 'hieman' prinsessana pitäisin.
En ajattele mitään, en koskaan katsele minkälaisilla puhelimilla ihmiset puhuu tai leikkii.
Olisin kateellinen! Haluaisin itsekin vaaleanpunaisen puhelimen.
Että hänellä on vaaleanpunainen älypuhelin.
Olen mies ja minulla on vaaleanpunainen (oliko tämän värin nimi nyt rose gold) älypuhelin. Entä sitten? Löydän sen muiden tavaroiden joukosta, hain tarkoituksella vaaleaa. Kultainen oli kamala ja hopea ei miellyttänyt silmää. Tämä oli paras. Seuraava ryhmä kysymys?
Minulla ruusukultainen puhelin jossa glitterkuoret. Suck that!
Minulla musta puhelin. Ei oma kylläkään. Omaa ei edes ole.
Ajattelen vaaleanpunaisia elefantteja-niitä nimittäin näin kuukauden ryyppyputken jälkeen.
Tunnen 2, toinen on 10- ja toinen 71-vuotias. Kumpikin on valinnut puhelimensa itse.
Tälle vanhemmalle ostan tuliaisiksi vaaleanpunaista ja kultaista käyttökrääsää, aina kun vastaan tulee... Hammasharjaa, tiskiharjaa, jääskrabaa.... vaaleanpunainen kausi hänellä on ollut niin pitkään kuin muistan ja olen jo keski-ikäinen itsekin.
Ajattelen että se varmaan tykkää näteistä jutuista
Minulla on ,sopii laukun väriin. Pääosin vaatteet mustia tai harmaita niin kaipaa jotain väriäkin.
(Vai ajatteletko yhtään mitään?)
ap