Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lähteä vauvan kanssa?

Vierailija
29.08.2017 |

Asumme lapsen isän kanssa yhdessä, mutta olemme lähiaikoina riidelleet todella paljon, olen aivan loppu :( haluaisin lähteä sukulaisen luo edes muutamaksi päiväksi, mutta mies kieltää. Meillä on yhteishuoltajuus. Voinko vaan ottaa ja lähteä, vai voiko mies esim. ilmoittaa poliisille tms?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lähteä.

Vierailija
2/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisiko esim. mies lähteä vauvan kanssa? Helposti sanotaan, että kyllä se äiti voi sen vauvan ottaa ja lähteä, mutta entäs jos mies päättääkin tehdä saman tempun itse. Mitäs siitä tuumattaisiin? Mitä sä ap esim. tekisit, jos mies veisikin vauvan sinulta? Olette ihan yhtä paljon vanhempia lapsellenne. Periaatteessa kumpikaan ei voi lasta viedä toiselta, paitsi jos on osoitettavissa, että toinen on vaaraksi lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Sinulla ei ole mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa omia lasta automaattisesti itselleen. Isällä on lapsen toisena huoltajana täysi oikeus soittaa poliisille, jos epäilee sinun kaapanneen lapsenne.

Vierailija
4/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa ja lähteä, mutta lasta et saa ottaa vapaasti mukaasi. Jos myöhemmin esim. riitautatte huoltajuuden tuollainen karkaaminen voi kääntyä sinua vastaan.

Vierailija
5/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tekisit, jos et tietäsi missä lapsesi on tai mies vienyt hänet luvatta?

Vierailija
6/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai synnyttäjä ja imettäjä voi lähteä, älä kysele lupia vaan lähde rohkeasti.

Et tule katumaan. Äläkä usko miehen palaamispyytelyihin ja valheisiin!

Isyys on absurdia.

Miehille lapset ovat jotain, jotka omistetaan ja joiden yli on huoltajuus.

Äiti rakastaa ja ikävöi lastaan -

isä laskee rahojaan ja murehtii elatusmaksuja - ja kadehtii naiselta tämän äitiyttä.

Isälle vanhemmuus on ikävän usein kilpailua ja nokittamista. Äoti osaa olla "vain" äiti.

Luota itseesi ja lähde lapsen kanssa kohti valoisampaa tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan