Miksi miehet katsovat baarissa vain niitä 190cm ja 39kg naisia?!
Miehille ei kelpaa muu kuin ehdoton eliitti naisista. Ei sitten tarvitse ihmetellä että jäävät yksin kun vain paras 5% naisista kiinnittää miesten huomion.
Kommentit (15)
Ei kai siinä auta kuin ninjailla itsensä pitkien naisten välistä nykäisemään uros itselleen.
Terv. 150 cm elämäntapaninja
190-senttiseen naiseen taatusti kiinnittää huomiota myös naiset... :D Mutta vakavasti: pituus kiinnittää ihmisessä huomiota. Itse olen lyhyt mies, ja aika ajoin muut miehet puhuvat pääni yli. En viitsi korottaa ääntäni, puhunpa vähemmän paskaa.
Hoikkuus houkuttaa myös. Se näyttää terveeltä ja on varmasti myös pitkäaikainen muoti-ilmiö.
Aloituksen kärjistys on toki oikean suuntainen, mutta ei tuollaisen kärjistyksen takia kannata suuria tunteita tuntea. Ihan tavallinen nainen on huomattavan kaunis, kunhan ei ole kohtuuttoman ylipainoinen, on iloinen ja nauravainen ja huolehtii ulkonäöstään edes sen verran, että vaatteet ovat siistit ja tukka kammattu. Eikä tuo iloisuus ja nauravaisuuskaan ole välttämätöntä. Monia miehiä kiehtoo myös hiljaiset, ehkä jopa vähän salaperäiset naiset.
Jos miehille kelpaisi vain jonkin yleisen käsityksen mukaan parhaimman näköiset naiset, pääosa miehistä olisi ilman naista. Sitä paitsi: itse olen vaatimaton ulkonäöltäni, mutta minulla on ollut kaksi huomattavan kaunista tyttöystävää. Toinen selvästi itseäni pitempikin. Molemmat heistä näytti läheltä katsoen ihan tavallisilta ihmisiltä. Molemmissa oli sekä ulkonäkö- että luonteenpiirteitä, jotka eivät olleet omiaan kohentamaan suhdetta. Sanalla sanoen: ihan tavallisia, kelpoja nuoria naisia tunteineen ja hyvine ja huonoine puolineen. Kun mies aikuistuu tai lakkaa muutoin olemasta laumasielu, hän jaksaa ihan itse tutustua naisiin ja muodostaa parisuhteita.
Totta, haluan hyvän naisen mutta hyvyys ei liity pituuteen ja painoon vaan koulutukseen
Ei pidä paikkaansa. Tällainen tavis 160cm / 56kg vetää niin paljon miesten huomiota baari-illassa että ihan hävettää. Ja ikääkin on 50+...
Mulla pituutta 158cm ja painoa pahimmillaan lähes 80kg.
Miehiä riitti. Ei kaikki etsi itselleen kaksimetristä amatsonia.
Pää pois pilvistä ja etsimään oikeita miehiä eikä mitää pintaliitäjiä.
He haluvat katsoa naista ylöspäin.
"Katsojan" syyllistämistä.
Tatuoi otsaasi: "Tuijota mua!"
Olen 161cm/50kg ja hyvin oon saanu huomiota. Tosin mulla on tiimalasivartalo, joten varmaan sekin vaikuttaa vähän.
190cm naisia on maailmassa aika vähän...
Kyllä minäkin katsoisin noin pitkää ja ohutta.
Silmät suurina ja ihmeissäni.
Helvetistäkö minä muka naisen painon tiedän ensi vilkaisulta? Ja katselen kyllä monen pituisia ja muotoisia naisia.
t. 172 cm mies
Kyllä huomion saa itseensä ihan vaan käytökselläkin tai pukeutumisella.
Kuvailemasi mittojen mukainen nainen olisi tuskin hengissä, keskitysleirikamaa.
Painoindeksi 10 kyllä kerää katseita
Itse olen 184 ja katselen kait lähinnä niitä 170-180 normaalipainoisia naisia.