Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla lesbo vain 1 hlölle vaikka on muuten hetero?

Vierailija
28.08.2017 |

Yksi nainen on ihan tajuttoman kuuma että se saa pelkällä läsnäolollaan mun sukat pyörimään jaloissa! En kestä, en edes tiedä miksi viehätyn siitä mutta siinä on jotain erikoista.
En ole koskaan aiemmin ihastunut naiseen. Ihailunkohteita minulla on toki ollut. Jotenkin tuntuu vaan niin hassulta kun on ihastunut samaan sukupuoleen. :D se on vaan niin seksikäs!!
Kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Vierailija
2/13 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö?

Niin? :)

Vierailija
4/13 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heteroksi lukeutuva voi sanoa että "on lesbo vain yhdelle", niin eikö silloin ole "hetero vain [niin monelle kuin monestako on kiinnostunut]".

Ihan mahdollista että kiinnostuu toisesta sukupuolesta useammin kuin toisesta. Jos on kiinnostunut siitä yhdestä naisesta joskus, niin varmaan on mahdollista joskus kiinnostua useammastakin. Naisesta kiinnostuminen vain on epätodennäköisempää.

Kun joku sanoo olevansa bi, yleensä oletetaan, että molemmat sukupuolet on sen mielestä yhtä kiinnostavia. Ei kai ole mitään sellaista järkevää sanaa, joka tarkoittaisi "bi-kallistuva hetero" :D (korjatkaa, jos vain en ole sellaisesta tietoinen) tai muuta vastaavaa, mutta todellisuudessa harva osuu täydellisesti ja poikkeuksetta yhteen niistä rajatuista sanoista, jotka seksuaalista suuntautumista kuvaamaan on keksitty.

Vierailija
5/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Mä en ole viitsinyt laittaa itseäni mihinkään tiukkaan kategoriaan, koska saatan tuntea vetoa niin miehiin kuin naisiinkin. Mutta siinä suhteessa, että mahdollisesti yhteen sadasta miehestä, mut vain yhteen tuhannesta naisesta. 

7/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi

Vierailija
8/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi, joka useammin päätyy ihastumaan ja suhteeseen miehen kanssa. Noin joka kymmenes "ihastus"/viehättyminen toisesta oli ennen avioliittoani naiseen.

Vierailija
9/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se terapeuttiinsa ihastunut ja sen takia perheensä jättänyt latva-b joka on jankannu asiasta jo  vuoden.

Vierailija
10/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Voi olla bi, joka on kiinnostuneempi toisesta sukupuolesta ja vain harvoin ihastuu toiseen. Biseksuaalit ylipäänsä suurimmaksi osaksi päätyvät suhteisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
11/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää Ap

Vierailija
12/13 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi

Vierailija
13/13 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tunnutaan ajattelevan, että ollakseen vaikkapa lesbojen tulisi viehättyä useimmista naisista. Tämä on naurettava ajatus. Harva heterokaan ihastuu joka kadunkulmassa. Meillä on koko ajan enemmän sinkkuja, jotka eivät löydä mieleistä kumppania. Ja mikäli esimerkiksi lesbo viehättyy toisen maskuliinisuudesta, voi ihastuksen kohteita olla hyvin vaikea löytää etenkin pienillä paikkakunnilla, koska todella maskuliinisia naisia on harvassa. Ylipäätään on yksilöllistä, kuinka helposti tai usein elämänsä aikana ihastuu. Olen ollut useita kertoja esimerkiksi Prideilla vain todeakseni, ettei siellä ole tullut vastaan yhtäkään kiinnostavaa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän