Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "onnistunut" oman sukupuolesi edustaja?

Vierailija
28.08.2017 |

Koetko olevasi ns. mallinainen tai -mies eli ihanteellinen/kelvollinen oman sukupuolesi edustaja? Vai oletko "läppä naisena" tai jotenkin epäonnistunut "pitämään itsesi miehenä"?

Vai eikö tällainen asia koskaan ole käynyt mielessäkään eli et lainkaan edes välitä tai kiinnitä huomiota siihen, miten "onnistunut" sukupuolessasi olet?

Mietin tätä asiaa, koska itse en ole koskaan kokenut itseäni "täydelliseksi naiseksi" enkä tarkoita tällä edes ulkoisia asioita kuten kauneutta (vaikka ruma olenkin) vaan sellaista kokemusta omasta naiseudesta. Mielelläni näyttäisin naiselliselta ja niin, mutta jotenkin puuttuu sellainen luontainen usko oman naiseuden uskottavuuteen, etten edes kehtaa käyttää vaikka korkkareita. En tiedä miten yleistä tämä on. Jostain syystä oletan, että muut naiset kokevat olevansa minua "enemmän" naisia... Onko teillä koskaan samanlaisia ajatuksia?

Jos miehillä on jotain vastaavia, niin miten ne ilmenee? Millä tavalla mies tuntisi tuon saman kuin minä mutta vain omasta sukupuolestaan?

Tässä tuli aika paljon kysymyksiä, muttei tarvitse vastata juuri niihin, vaan jos sulla on yhtään mitään ajatusta tähän liittyen, kuulisin mielelläni.

Oletko "onnistunut" oman sukupuolesi edustaja?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni naiselliseksi naiseksi. Olen kyllä biologisesti nainen, ja rakastan kaikkea kaunista ja feminiinistä mutta se jokin minusta puuttuu. Sellainen loppusilaus, piste i:in päälle ja se on fyysinen viehättävyys. Näin heteronaisena, näen sellaiset nätit/kauniit naiset naisellisempina kuin ei-minkään näköiset tai rumat. Kauniit naiset usein laittautuvat, ovat itsevarmempia ja oikein säteilevät hyvää oloa ulospäin. Kadehdin heitä niin paljon, ja heidän elämäänsä. Niitä mahdollisuuksia joita heillä on, ja minulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi