Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että työkaverin kohdalla joustetaan enemmän kuin sinun?

Vierailija
28.08.2017 |

Esim lasten asioissa, niitähän pitää käyttää hammaslääkärissä ja kaikkea sellaista välillä. Itse olen huomannut, että työkaverin kohdalle se on vain toteamus, että hänellä on lapsen kanssa meno. Sen sijaan minua mulkoillaan kireästi, jos sattuu sellainen meno tai lasten asioista soitetaan työaikana. Miksi epätasa-arvo?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on pomon poika joka tulee ja menee miten haluaa,kaikki asiat hoitaa työaikana.

Kesällä pitää tehdä kotona ja mökillä remonttia,kesäloman pitää tietenkin ja yleensä aloittaa senkin sairaslomalla,sehän siirtää kesälomaa.

Firman auto on tietenkin sen käytössä.

Ym. Lista on loppumaton.

Vierailija
2/2 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kohtaan saa käyttäytyä todella epäasiallisesti ja jopa törkeästi ja mulle voi puhua miten hyvänsä, töykeästi, ilkeästi, tiuskia ja se on ihan ok. Mutta jos minä huomautan ihan oikeasta epäkohdasta niin mä olen lapsellinen kiukutelija, osoitan muka mieltäni, en arvosta työkavereitani ja saan jopa haukut käytöksestäni, että pitäisi oppia ottamaan toiset huomioon.

Jos jutustelisin työkavereiden kanssa se ei käy kun en kuulu porukkaan, mutta jos sanon vaan pakolliset huomenet ja työasiat mä oon outo erakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla