Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se lapsi aina pakko tuoda jokapaikkaan mukaan?

Vierailija
28.08.2017 |

Otataan esimerkki: Saat kutsun johonkin ei mihinkään kovinkaan tärkeään, kutsut olisivat siihen aikaan että lapsella alkaa olla nukkuma aika. Et ole yh joten kumppanisi voi varmaan jäädä lapsen kanssa hetkeksi kahdestaan? Joten alat marisemaan koska sehän on oikeutesi vanhempana tuoda lapsi mihin sinäkin menet. Jos ei sovi niin älä sitten tule, kutsujen järjestäjälle varmaan riittäisi selitys miksi et pääse mieluummin kuin tappelu kellonajoista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Mulla on lapsia, mutta en ole ottanut heitä joka paikkaan mukaan. Joskus olen tietysti joutunut kieltäytymään kutsusta, koska ei ole ollut lapsenvahtia. Ehkä joitain kutsutaan niin harvoin yhtään mihinkään, että he eivät halua jäädä pois juhlista sen vuoksi, ettei ole lapsenvahtia? 

Voi olla. Tässä ei kuitenkaan kyse tällä kertaa. Miksei toinen voi jäädä lapsen kanssa?

Jos sillä toisella on vaikka joku tärkeämpi meno?

Vierailija
22/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saman huomasin, kun omat lapset oli pieniä ja yritti KERRAN viikkoon järjestää tapaamista tuttujen kanssa "Ei voi kun Irmeli nukkuu silloin" "Ei, kun Irmelillä on välipala-aika"... Voi kun sitä Irmelin rytmiä voi sekoittaa yhtenä päivänä....... Tai jätä se isän luokse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lasten raahaaminen kaikkialle on kyllä ärsyttävää.

Itse en enää tapaa ystävääni jonka lapsi osallistuu jokaiseen tapaamiseemme. Menis vielä jos jaksaisi leikkiä rauhassa, mutta se jatkuva äiti kato, äiti sitä, äiti tätä. Ja itkupotkuraivarit on saanut joka kerta. Isä lapselta löytyy, mutta ei näemmä onnistu oman lapsen hoito muutamaa tuntia.